Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door BananaWorld
Je boxen zijn een beetje groot om zo dichtbij neer te zetten. Zou je ze niet beter ergens achter je aan de muur hangen.
Origineel geplaatst door JazzMann
op't eerste zicht zien het er geen referentie monitoren uit & aangezien je plaatsgebrek zou ik me geen verdere zorgen erover maken maar gewoon proberen het zo goed mogelijk te doen klinken & regelmatig eens op andere systemen je mix beluisteren

Vlak tegen de muur geeft een sterke benadrukking van de bas. Tweeters op hoofdhoogte is leuk, maar minder is dat je woofers zo te zien niet echt meer in de buurt (van je oren) zitten doordat je luidsprekers erg dicht op je luisterplaats staan. @slipperman: hoe dichter je op je luidsprekers gaat zitten is idd van invloed op hoe zacht het kan staan, maar of dat een voordeel is waag ik te betwijfelen. Denk trouwens ook dat wanneer je zo dicht op je monitors gaat zitten, je ook fase problemen krijgt met het afluisteren.Origineel geplaatst door 4tune
heb vage boxen opstelling. Maakt het wat uit?
Ik woon in een studenten flatje en was nood gedwongen om deze opstelling te kiezen. Maakt dit heel erg veel uit of moet echt naar een andere oplossing gaan zoeken?