Sinkhole (track)

Arv

Robot
Stevige jam van TR-8, juno60 en een TT303. De TT gaat door wat fx en zodoende onherkenbaar.
enjoy!

Thnks Gloom!

Ja, de jam was ook langer, maar er ging wat mis en aangezien ik de main out heb opgenomen kon ik het niet meer fixen.. Het stuk wat weg is was nu juist een stuk met over the top fx en distortion ..

Het is niet erg, ik maak wel weer een ander hehe. Maar met de bassbot meer in een echte acid style.. Heb de programming nu eindelijk een beetje onder de knie...

Lekkere track zeg! Helemaal knap omdat t een jam betreft. Het laatste stukje (vanaf 4:41) deed me qua sfeer denk aan het album homework van Daft Punk

Dik man. 707 kick? Hihats ook? maar gepitched?

En dit moet je gewoon uitbrengen. Al kunnen die strings wel wat variatie gebruiken. Stem er over en je hebt Chicago shizzle. Ik zou het iig draaien.

Thanks MadR!

Het is indeed de 707 add on voor de TR-8. Die drums cutten zo lekker door alles heen.

Ja klinkt goed die 707 kick. Maar wat heb je met de hats gedaan? Die klinken echt anders. Misschien wel lekkerder dan orgineel. Of iig minder rauw.

Denk eq. Of de 707 hats klinken niets zoals een echte. Drumbus compressor gaat niet alleen bij hihats het mid weghalen.

Back