Met spoed: analoge synthesizerfreak gezocht!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hans1981

Nieuwkomer
Hallo allemaal,

Voor een groot artikel in een landelijk dagblad ben ik op zoek naar echte analoge synthesizerfreaks. Verzamelaars die hun hele huis vol hebben staan, niet kunnen/willen stoppen met verzamelen, etcetera. Ik wil graag vastleggen waar hun liefde voor de apparaten precies vandaan komt en wat ze er zo aan trekt. Je krijgt alle ruimte om over je liefde te vertellen.

Ben of ken je iemand die hieraan voldoet en mee wil werken aan een interview? Alle tips of reacties zijn welkom. Een foto hoeft er waarschijnlijk niet bij, maar ik zou je heel graag spreken. Belangrijk is wel dat het in de omgeving van Amsterdam is.

Ik hoor het graag!

Groeten,
Hans

Die grote landelijke dagbladen moeten eens het land door. Omgeving Amsterdam... pfff.

Ad Visser vragen!

Ze moeten eens ophouden om Amsterdam te gebruiken als afspiegeling van Nederland. Er gebeurt zóveel meer...

Ik ken veel mensen die in aanmerking zouden kunnen komen.. alleen betwijfel ik of die op deze manier onder aandacht willen komen. Als je met naam en toenaam in de krant komt te staan, en je adres een paar zoekopdrachten van een geïnteresseerde verwijdert is, denk je wel even 2 keer na..

Er zullen hier wel genoeg mensen zijn die in alle anonimiteit maar wat graag opgeven over hun passie en verzameling.. berichten ten overvloed.. :D
Als 'omgeving Amsterdam' meer een criterium is qua reistijd, zou je ook de optie kunnen bieden om ergens af te spreken in een horeca gelegenheid oid.. Een thuisbezoek (en het bloodstellen van je walhalla) is niet iets waar veel mensen hier op zitten te wachten ;)

Wonderlijk dat de opmerking over Amsterdam meteen negatief uitgelegd wordt: omgeving Amsterdam heeft niks te maken met randstedelijk navelstaren, reistijd of gemakzucht: het gaat hier om Het Parool. En dat is een krant die, hoewel landelijk verkrijgbaar, vooral op Amsterdam en omgeving gericht is. Dat is alles.

Meedoen hoeft absoluut NIET met achternaam erbij hoor. Gewoon een voornaam en leeftijd is het enige dat erbij komt te staan. Er is van alles mogelijk: het gaat mij om het verhaal en de passie erachter. Zelfs afspreken in een horecagelegenheid is wat mij betreft mogelijk, al zou ik het als journalist natuurlijk wel het mooist vinden ook de collectie te zien.

Volgens mij is er binnenkort een synthmeeting ergens. Is wel in Den Bosch. Ik snap je oproep hier Hans, maar we zijn iets voorzichtiger als iemand zich hier zo'n oproep doet met 2 berichten op naam... maar dat had je al door denk ik :D

Woont Junkie XL niet ergens in de buurt van Amsterdam? Die heeft nogal een collectie, en kan daar wel dagen over lullen.. al dan niet weken :)

Als anonimiteit gewaarborgd is (vooraf op papier)

Snap je oproep hier Hans, maar we zijn iets voorzichtiger als iemand hier zo'n oproep doet met slechts 2 berichten op naam... maar dat had je al door denk ik :D

Kun jij je legitimeren als verslaggever van Het Parool.
Kan een ieder wel zeggen dat hij dat is als dekmantel ....

Je hoeft echt geen dertig synths te hebben om idolaat te zijn over synths.

Ik heb er op dit moment één (Jupiter 50) en er komt nog een sampler en vocoder bij en dan is het redelijk klaar...misschien nog een Moog (M32 of F37) en dan is het echt klaar.

Ben zelf geen journalist, maar een artikel over verzamelaars zonder foto acht ik kansloos.

Je hoeft echt geen dertig synths te hebben om idolaat te zijn over synths.

Ik heb er op dit moment één (Jupiter 50) en er komt nog een sampler en vocoder bij en dan is het redelijk klaar...misschien nog een Moog (M32 of F37) en dan is het echt klaar.

Als jij goed hebt gelezen (zie hieronder) dan kom jij helaas niet voor een interview in aanmerking hoe idolaat en/of groot je passie ook moge zijn.

Voor een groot artikel in een landelijk dagblad ben ik op zoek naar echte analoge synthesizerfreaks. Verzamelaars die hun hele huis vol hebben staan, niet kunnen/willen stoppen met verzamelen,

hoe graag zoek je eigenlijk iemand?
ik wil wel even skype of zo ...
(reactie via pb of mail, nog niets vernomen, wacht met smart, beetje raar met 2 posts is het wel )

Als er Synth-liefhebbers zijn die hun verhaal kwijt willen dan hebben ze wel een vlog / blog / site of iets dergelijks. Journalisten zijn in mijn ogen altijd de in de zijlijn staande gelijk-praters. Als je King of the Synths bent mag je je verhaal doen, als je aan lager wal bent geraakt en al je synths voor wodka hebt verruild, ben je ook een dankbaar onderwerp. Leuk die oprechte interesse.... :eureka:

En ja ook even vertellen wanneer je op vakantie gaat dan huren we even een busje
en halen de hele boel leeg :)

geloof niet dat hij echt geinteresseerd is...

Want het is hier zo super vriendelijk?
Reageren is geen plicht, de beste man stelt een normale vraag op een normale toon en die reacties die ik hier lees zijn gewoon onbeschoft.
Ik zal ook niet meer reageren en het er lekker bij laten.

Misschien zijn er al aanbiedingen naar hem verstuurd , vriendelijke aanbiedingen, maar reageert hij helemaal niet ?
( maar dat kon jij niet wetennatuurlijk :-) )
Een beetje voorzichtigheid bij slechts 2 posts is trouwens ook niet slecht, toch ?

Als je echt geïnteresseerd bent, er echt op uit gaat, echte contacten legt en wat meer werk verricht kom je binnen mum van tijd in duurzame aanraking met mensen die je echt van alles willen leren, vertellen en die je echte koffie aanbieden. Das mijn ervaring.

Een beetje voorzichtigheid bij slechts 2 posts is trouwens ook niet slecht, toch ?

Dat mensen voorzichtig zijn is prima maar de algemene toon hier van sommige leden is vooral wantrouwend en zeker niet uitnodigend te noemen.
Vat het niet persoonlijk op, daar bedoel ik jouw aanbieding om te skypen niet mee trouwens.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back