Eerste track

D.B.C.

Ingeburgerd
Ik heb voor het eerst wat geupload. Ik probeer een beetje het "masteren" onder de knie te krijgen.

Laat maar weten wat jullie er van vinden.
Graag tips met betrekking tot het masteren, ik gebruik hiervoor een koptelefoon Senheiser hd280 pro en mijn woonkamer speakerset ter referentie. Ik gebruik als monitors JBL lsr305, maar daar kan ik geen laag mee masteren.

Helaas alleen een youtube upload, gezien ik verder nog geen account heb voor bv soundcloud, gezien dit het eerste is wat ik deel.

En voor de gene die het herkennen, de melodie is een bekenden ;)

Groeten!

Van masteren heb ik geen kaas gegeten, en ik heb hier slechte speakers, dus daar kan ik je niet mee helpen. Wat betreft je track.. Oe, hij is repetitief, je zou wat counter melodies moeten toevoegen.. Je zou er risers en downers moeten tussen steken, het allemaal wat interssanter maken.. Maar zeker niet slecht voor een beginneling.. Is dat FL-studio dat je gebruikt ? Succes ermee ;)

Bedankt voor je feedback!

Om eerlijk te zijn heb ik Fl-studio niet meer, ik heb dit met Ableton gemaakt. Ik heb Ableton nog niet zo heel lang, dus ik ben nog veel aan het ontdekken.

Eerst de mix maar eens goed maken. Alle beats zitten veel te ver naar achteren. Of melodie veel te veel naar voren.

Ik snap wat je bedoeld, heb je tips om dit meer op een lijn te kunnen krijgen?

Back