Remember the old days [EARLY HARDCORE]

Hij is wel leuk, maar de kick verdringt alle geluiden in het begin van je track, dat is jammer.. Op't einde valt het nog mee, dat zou ik nog even aanpassen. Good luck en thanks voor je feedback op mijn laatste wip !! :okdan:

Het zit volgens mij best oké in elkaar alleen is zo jammer dat de doelgroep van dit soort muziek bestaat uit randdebielen en kermisklanten. Ik kan me daar niet aan onttrekken bij het luisteren hiervan.

Laatst gewijzigd:
[quote} Is gratis te downloaden
AL kreeg ik er een compleet Moog Modulair Systeem met laag serienummer gratis bij, Dan nog niet

Het klinkt allemaal wat stijfjes, bijna alles op de tel, korte geluiden, het rolt niet lekker door, mist een bepaalde drive.
De geluiden stapelen een beetje op, werkt niet zo mooi samen. Dus dat de geluiden aan elkaar aangepast zijn zodat ze ieder hun eigen ruimte in de mix in kunnen nemen.

Gooi je er happy hardcore belletjes door en noem je het early ?, strategies.
Dan heb je ook nog die te hoge rave toon op het eind, dat soundcloud dat accepteert ?

[quote} Is gratis te downloaden
AL kreeg ik er een compleet Moog Modulair Systeem met laag serienummer gratis bij, Dan nog niet

Dan moet je ook een tattoo van zijn logo erbij nemen.

Je moest eens een gehoorapparaatje kopen harrewarre.

Ik bedoel geen early van 1992 he? meer van 2000
er worden genoeg belletjes gebruikt in hardcore tracks trouwens
en zelfs klokkenspel geluidjes in terror muziek die jij als baby boven je bed hoorde
Ik denk dat je niet alle hardcore muziek geluisterd hebt van 1990 tot nu heb ik door :okdan:

Het klinkt allemaal wat stijfjes, bijna alles op de tel, korte geluiden, het rolt niet lekker door, mist een bepaalde drive.
De geluiden stapelen een beetje op, werkt niet zo mooi samen. Dus dat de geluiden aan elkaar aangepast zijn zodat ze ieder hun eigen ruimte in de mix in kunnen nemen.

Kijk hier steek ik wat van op!!!
Bedankt voor je goeie duidelijke uitleg
Heb er zelf ff opgelet
die korte stukje heb je idd gelijk
ik ga ff proberen om hem beter te pimpen

Ik bedoel meer die vreselijke kwalieteit,
jij hebt veeeeeeeeeeeeeel fantasie, want je muziek is niet aan te horen.

Laten we een doneer nu actie houden voor harrewarre dat iedereen 1 euro geeft voor een mengpaneel, dan hoeven deze shit niet meer te luisteren.

Als je mengpaneel hebt krijg je gratis gear van mij!

Ik bedoel meer die vreselijke kwalieteit,
jij hebt veeeeeeeeeeeeeel fantasie, want je muziek is niet aan te horen.

Laten we een doneer nu actie houden voor harrewarre dat iedereen 1 euro geeft voor een mengpaneel, dan hoeven deze shit niet meer te luisteren.

Als je mengpaneel hebt krijg je gratis gear van mij!
Goed idee ik ben nu nog jarig 15-06-1981
36 jaar oud als ik over 12 maanden 35 wordt kan ik het echt een verjaardag noemen

Je bent wel heel direct en duidelijk he?
Het valt mij wel op dat er weinig te pijlen valt op internet met de normen en waarden in tekst en taal

als ik face to face met een dappere bescheiden nette Belg praat?
of een hollander met een blaffende mond ?
of een Nederlander uit het noorden die gelijk een stomp geeft en dan pas praat?

En inderdaad jij hebt ook nog veeeeel fantasie met jou stoere retro hardware waar je nog geluiden uit haalt wat nooit uit DAW zal komen dus wees trots topper!!!

Ga doen wat niet veel producer meer kunnen

En sorry ik moet toegeven je hebt gelijk over de kwaliteit
Ik weet wat uit een mooie audio interface komt met 12 in 12 out
plus een mooie Pa met de rest
Toen ik ging trouwen was alles verkocht voor 2 ringen die na 4jaar later weer omgesmolten zijn dom heel dom maarja

Ga dit maar maken met jou speelgoed!!!!
Een track van 8 maand oud
Hardware will never die!!!LOL
https://soundcloud.com/resonantsquad/resonant-squad-mutilated

Laatst gewijzigd:
Ik vind het leuk. Ben wel niet zo into hardcore, maar vind het toch wel goed gedaan.

lol harrie,
Ja wees blij dat ik je dan geen stomp heb gegeven ik kom uit de stad.

Hardware will never die ?, was het maar zo.

Geclonede hardware wont die for at least 40 years with servicing.

Als je nu nog 4000 euro uitgeeft voor een oude roland hardware heb je straks een probleem van 4000 euro.

Al die te late hardcore bandjes die nu een 909 hebben gaat straks huilen.
Die chips van toendetijd gaan minimaal 20 jaar mee, over de houdbaarheidsdatum dus.

Die track die je laat horen klink wel als hardware, alleen hun editten niet zo goed als jij!

lol harrie,
Ja wees blij dat ik je dan geen stomp heb gegeven ik kom uit de stad.

Hardware will never die ?, was het maar zo.

Geclonede hardware wont die for at least 40 years with servicing.

Als je nu nog 4000 euro uitgeeft voor een oude roland hardware heb je straks een probleem van 4000 euro.

Al die te late hardcore bandjes die nu een 909 hebben gaat straks huilen.
Die chips van toendetijd gaan minimaal 20 jaar mee, over de houdbaarheidsdatum dus.

Die track die je laat horen klink wel als hardware, alleen hun editten niet zo goed als jij!

haha prachtig oke Designer dan hou ik me wijselijk stil

Je kan ze ook nog nieuw kopen hoor toch?
maar ik vind 20 jaar wel lang dat red een pc niet haha
Maarja je hebt wel gelijk over de kwaliteit
Is ook erg vervelden voor mijzelf

Back