sunny pedaal
ALL (Anna Loog Lid)
En de reissue is gewoon een hele goede synth, degelijk gebouwd, goeie sound , fijne layout en inderdaad weer dichter bij het orgineel qua sound. Ik denk een van de beste"cloons/ nabouw " op dit moment.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk een van de beste"cloons/ nabouw " op dit moment.

Wat ik na gisteravond een boeiende vraag vind: Minimoog D re-issue of Voyager Old School? Ik denk dat Leo beiden gehad heeft, die heeft hier misschien iets over te melden? De re-issue heeft natuurlijk mee dat hij nog een pak meer op een Minimoog lijkt dan de OS dus de beleving is nog dichter bij het origineel.

Ik sta nog steeds op de wachtlijst, als het meezit zou ik hem in augustus moeten kunnen verwachten. (Maar ik ga uit van latere levering.)

buitenkans, ik hoop voor je dat het doorgaat en dan heb je het ook wel verdiend.
filter mod heb ik nooit gehad of gezien. ik heb nu een mk2 en als het mogelijk is een mk1 filter eraan toe te voegen, zou me dat heel welkom zijn - want die vind ik nog leuker klinken.Ik sta nog steeds op de wachtlijst, als het meezit zou ik hem in augustus moeten kunnen verwachten. (Maar ik ga uit van latere levering.)
'T zou tevens de laatste synthi A zijn die ooit nog geleverd wordt. Ben overigens niet van plan om hem te verkopen, ik vraag me wel af of ik er nog modificaties op moet laten doen of dat ik trouw aan het origineel wil blijven er mee.