Slate Digital abonnement (no brainer imo)

MvD

Ouwe rot
Peepz,

Ik had mijn twijfels maar heb vanmorgen toch de knoop doorgehakt om een jaar toegang te nemen tot alle plugins van Slate Digital. Ik had nog geen iLok en heb deze voor 12 dollar erbij genomen. Ik twijfelde eerst maar na wat reviews heb ik t toch besteld voor 15 dollar per maand, in mijn ogen een nieuwe brainer.

Hebben jullie ook al een abonnement of overwegen jullie het ook?

yess Ik heb ook de everything bundle! super blij mee. nog even wachten op de FG-Stress. Ik ben ook zeer benieuwd naar alle toekomstige plugins. lijkt mij nog erg tof als er een Fabfilter achtige compressor en EQ bij zou komen. Ook een transient designer mis ik nog een beetje. extra saturation, distortion en pre-amp emulaties zullen er ook nog wel bij komen, die uiteraard ook zeer welkom zijn. Maar de interface van slate zal ook nog wel uitkomen binnenkort, dus daar zal ook wel de focus op liggen

Ik ben er ook erg blij mee. Mijn mixes zijn echt vele malen beter. Ik moet nog wel alle plugins leren kennen, hoe ze klinken en hoe ze precies werken maar ben er nog steeds super blij mee! :)

Blijf toch liever bij UA. Slate doet 't m niet voor me

Ik heb geen ervaring met UA, simpelweg omdat de geluidskaarten erg duur zijn van UA. Ik heb het weleens overwogen maar ik heb veel outputs nodig.

Waarom is Slate niets voor jou dan specimanx?

Back