[Elektro ?] track van Bass :

Bass

Gepokt en gemazeld
Hallo,

Nou hier een trackje die ik op 1 oktober heb gemaakt.

Ik weet niet wat voor stijl het is maar ik vond m wel leuk...

Positieve/negatieve reacties zijn welkom.
Let wel : Ik stuur hem niet op naar labels want muziek is voor mij een hobby, het is dus geen serieuze 'poging' tot uitbrengen ofzo...:)

:biertje: :peukie:

Link : http://muziek.synthforum.nl/forum.muziek/electrobass.mp3

Laatst gewijzigd:
Doet me een beetje denken aan "Members of Mayday" of een electro track van Ferry Corsten. ;)

Maar waarom zou je het niet opsturen. Productietechnisch valt er toch weinig aan op te merken? Misschien mag het einde wat afwisselender...

edit: Ik verwacht op sommige stukken telkens dat de baslijn van toonhoogte veranderd, maar dat doet ie dan niet.

Eigenlijk wel erg goed. Break mag iets meer uitgebreidt worden. Maar verder niks op aan te merken loopt als een trein :okdan:

Origineel geplaatst door OnAcid
(...)Maar waarom zou je het niet opsturen.(...)

Waar zou je zoiets naar toe kunnen sturen? Welke labels zijn goed voor electronisch werk? [iets voor een nieuwe thread?]

Overigens een leuke produktie. Ik kon hem alleen maar beluisteren via mijn computerspeaker dus ik heb weinig bas gehoord. Verder is hij a-okay.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door thijs_ganger
Waar zou je zoiets naar toe kunnen sturen? Welke labels zijn goed voor electronisch werk?

Tja ik vraag me ook af waar je het naar EVENTUEEL ZOU KUNNEN opsturen...
Het is echt niet commercieel ofzo...
misschien leuk voor een eventueel B kantje..

Man dit klinkt *V*E*T* :D
meer van dit zou ik zeggen en zeker opsturen.

puur gevoelsmatig heb ik al dingen gehoord die me veel meer aanspraken dan dit, of
een groter wow gevoel gaven, maar desalniettemin is dit toch een pareltje!
ik kan er verder dan ook weinig over opmerken.

ooh ja, het einde kan inderdaad wel nog een duwtje gebruiken.
voor de rest: toppie

greetz

--Cloudy

jep, lekker trancy elektro trackje:)
het mag wel iets afwisselender, maar het klinkt goed!
zeker de beat, een soort elektro funk breakbeat.

8) :mega: :okdan:

Jimi

ik vind het heel bekend klinken, maar zeker lekker.. complimentje.. mooi werk man. ik heb geen gezeur hierover. 'k zou echt niet weten wat ik hier nou over moest zeggen.

:biertje:

Ik vind de beat wat "iel".....ik zou zelf een andere hihat sound kiezen.
Verder vind ik de track erg lekker. Electro met een hoofdletter E ;)

Opsturen kan nooit kwaad. Kost je een envelop, een postzegel een een CD-R. Its a small price to pay :okdan:

Hey!

Leuke track. Echt elektro zou ik het niet willen noemen. De beat is wel electro, maar de rest is redelijk trancy. Maargoed, niet verkeerd. De drums vallen een beetje in het niet bij de volle sounds. Met name de snare, die mag van mij wat harder/strakker. Of misschien op het eind een housy open-hihat. Dat brengt nog wat meer snelheid in de track.

Maar, leuk trackie!

Jasper

ik vinnum owk loik
yoda6b.gif

Hmmm..

thanxxxx

ik wacht op comments van nog wat meer veteranen hier eigenlijk...:)

misschien een soort van trancelectro? :D

Ik mis iets van een clap die je met de snare dubbelt ofzo. Niet op elke snare maar zeg maar elke tweede. Verder nix mis mee; klinkt lekker

Humm dit is precies de electro die ik NIET wil horen, valt me echt op dat iedereen zijn eigen ingang heeft tot electro.
Maar het klinkt wel goed, alleen niet mijn smaak. Het klinkt Belgisch en blank, het doet me denken aan die hele ouwe Music Man dingen.

Back