[Elektro ?] track van Bass :

Ik heb een kritiek puntje:het nummer komt soms wat moeilijk
op gang en als ie eenmaal lekker op gang is mag hij van mij wel langer door.

Vind de sound errug cool, electro-achtige stijl, echt top, de beat is wat dun
in het begin maar als het nummer op gang komt istie eigelijk weer helemaal goed.
Ik hoor ook een beetje New Order, maar dan op een eigen manier
gedaan, compli!!

Erg goed man,talent is het begin van alles,ontdekt worden is de kunst !Zou er ergens in het midden een serieuse moog-lead bij gooien.

Dank jullie wel..

En is het nummer nou minder goed als ik zeg dat het maar 7 Cubase tracks heeft?

1 kick
2 snare
3 hihat
4 bassline
5 lead 1
6 lead 2
7 introlead

Zeggeh

ik verwachtte eigenlijk nog wel wat meer commentaar ..:D

:biertje: :peukie:

Helemaal nog niet gezien deze track, dit klinkt inderdaad super! Je houd de spanning lekker vast, de track is lekker clean, het is ook echt een geheel, een samen spel tussen de sounds. zeker wel uitbrengen dit dude.. het wordt er echt niet minder hobby om!

Yeah!!

Yeah!!

:okdan: Ik vind hem best maf die trak!! Verder dien in die stijl...

Doet met ergens aan miami vice denken gecombineerd met een zweverige electro 80ies wave :)

:biertje:

Mensen

Ik geef altijd af op al die trance/dance-meuk en dan toch die complimenten...

Ik ben helemaal geroerd=( :confused:

Re: Yeah!!

Re: Yeah!!

Origineel geplaatst door Erathus
[BDoet met ergens aan miami vice denken gecombineerd met een zweverige electro 80ies wave :)[/B]

JUISTEM :biertje:
Maar ik zou de kick wat voller/meer impact geven en in de break een effectje ofzo erbij doen om de break een beetje afwisselender te maken. Verder klinkt het prima hoor :okdan:
Misschien is Purple Eye Entertainment een evt. opstuur-optie? Label van Ferry Corsten aangezien hij ook steeds meer into de Electro gaat, maar hij gooit er een wat "betere" groove in (no offence)

Trowuns, dat je 'm "maar" met 7 tracks hebt gemaakt in Cubase is toch prima. Het is juist knap als je met weinig veel kunt maken om het zo te noemen :)

Origineel geplaatst door Bass
meningen ?? :biertje: :peukie:

nou me dunkt!

klinkt wel lekker, maar ik vind dat er iets mist... ik weet niet precies wat maar wat ik bedoel is hetgeen ik hoor in aphex twin's nummers... een of andere rauwe break waarin je echt knalt met overdistorted beats ofzo :confused:

kijk maar...

jah wat moet ik zegguh over deze trance meuk :P

de leads zijn best lekker maar jah wat een ander beatje al niet kan doen, leuk probeersel om wat anders te proberen, kan je mij die shit anders niet mailen dan kan ik er nog wel een D&B beat of break Beat onder knallen, dat zal het vast leuker maken :P maar voor de rest best aardig

Origineel geplaatst door Bass
Dank jullie wel..

En is het nummer nou minder goed als ik zeg dat het maar 7 Cubase tracks heeft?

1 kick
2 snare
3 hihat
4 bassline
5 lead 1
6 lead 2
7 introlead

simpel is de weg van de wijze, moelijk is die van de kneuze.

de positive beoordeling zit hem niet in kwantiteit maar kwaliteit.

Mja.. niet helemaal mijn ding. Klinkt een beetje te clean naar mijn smaak..

wel iets voor onder zo'n oud computer spelletje }:|
k heb nog 1000 modules liggen (tracker muziekjes dus) die ongeveer zo klinken :P

no offense hoor. klinkt best leuk. :Z

tsjah, erg simpel ie ie wel. Weinig verrassend en het is een beetje wachten tot het eind.

sorry, maar dat vind ik gewoon.

Leuke muziekje.

Deel de mening dat hij qua nummer nog meer uitgewerkt kan worden. En qua opbouw ook meer werken naar hoogtepunten.

En qua mix mag je meer power verwachten. Beetje knallen en dat mooi afwisselen met langere breaks.

Niet om cru te klinken maar vind het niet echt eh .. electro. Dit is meer eh .. niks ..

Is niet slecht maar om nu te zeggen dat dit in een club kan gespeeld worden, nope.
En idd drums zijn te akoustisch en .. precies 12bit of zo .. de klanken vallen best wel
mee maar het is een beetje een rommelhoop. Ik besef met deze commentaar dat ik
zelf eigenlijk nog nooit iets laten horen heb op het synthforum en ga bij deze er dan
stilaan eens aan beginnen .. En om te reageren op iemand die oude belgische music
man platen suggereerde .. way not !

Maar genoeg slechte commentaar geleverd .. eerst in de spiegel kijken :kont:

Fred (die eens iets electro achtig zal maken)..

Back