Hoeveel modules

technomarcel

Ingeburgerd
Beste Synthforumers,

Op dit moment ben ik op zoek naar een mooie case om een modular synth mee te beginnen. Nu is me ook gevallen op de roland SYR E84 (om looks, omvang en mobiliteit). Nu zie ik dat deze case gebruik maakt van kabels (met 10 aansluitingen) om je modules op aan de sluiten. Betekent dit dat er max 10 modules in de case geplaatst kunnen worden? Of zijn er mogelijkheden om meer modules in deze case te plaatsen (even los van de beschikbare fysieke ruimte).

Out of de box kunnen er maar 10 in. Je kan er waarschijnlijk wel andere flying busboards in doen als je beetje handig bent. Let op dat hij heel weinig power op de -12 heeft. En wees je ervan bewust dat je binnen korte tijd ruimte tekort hebt. 84hp kan je niet zo veel mee.

Out of de box kunnen er maar 10 in. Je kan er waarschijnlijk wel andere flying busboards in doen als je beetje handig bent. Let op dat hij heel weinig power op de -12 heeft. En wees je ervan bewust dat je binnen korte tijd ruimte tekort hebt. 84hp kan je niet zo veel mee.

Idd liever meteen 3u x 84 HP nemen. In verhouding goedkoper en uit ervaring kan ik zeggen dat je zo vol zit (begon met 3U 84HP en inmiddels na klein half jaar is m'n 15u x 168 HP onderweg ;)) en dus weer een kast moet kopen ipv dat je nieuwe modules aan kan schaffen...

Back