Hallo, ben Marius, 38 jaar. Na heel lang enkel op softwarebasis muziek/beats te hebben gemaakt in programma's als Fasttracker, Sony Acid Pro en Maschine ben ik sinds een paar jaar geinteresseerd in techno, synth(je)s en gitaarpedalen. Vroeger werkte ik m'n instrumentals eindeloos & minutieus uit met een muis, nu jam ik liever wat. Werk veel met samples van goedkope rommelmarkplaten. Ik heb mijn synths/hardware/jams het liefst eenvoudig, compact en lo fi. M'n favorieten zijn nu m'n microgranny's, akai s612, roland sh-32, volca bass. Maar ben geïnteresseerd in alles wat synths & apparatuur aangaat...daarom heb ik me dan ook aangemeld voor dit forum. Cheers!
m'n laatste jamvideo'tje
m'n laatste jamvideo'tje
Mooie jam. Ik heb net even wat youtube geluisterd van die Roland SH-32 die jij hebt: wat een gaaf ding man! Kost 2e hands ong. € 225. Ik kan geen duidelijke specs vinden, maar hij lijkt me polyfoon en multitimbraal. Ik geloof dat je er zelfs wat drum ritmes mee kan maken. Wat mij betreft een echte aanrader voor een beginner of hobby-amateur zoals ik. Ik heb geen idee wat de directe concurrenten zijn v/d SH-32 maar ik betwijfel of die het zelfde kosten.