Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

zouden 't ook effectenbakken kunnen zijn. Er zijn namelijk van die dingen die uit een audiosignaal het ritme kunnen oppikken. Natuurlijk zit er dan een lampje in die vrolijk gaat mee knipperen.Origineel geplaatst door gemmetje
dusssss.....
òf een zender/ontvanger
òf een nutteloos looplicht voor de ruig
of zijn er nog meer smaken ?
Origineel geplaatst door ProtoHuman
zouden 't ook effectenbakken kunnen zijn. Er zijn namelijk van die dingen die uit een audiosignaal het ritme kunnen oppikken. Natuurlijk zit er dan een lampje in die vrolijk gaat mee knipperen.
Origineel geplaatst door ProtoHuman
zouden 't ook effectenbakken kunnen zijn. Er zijn namelijk van die dingen die uit een audiosignaal het ritme kunnen oppikken. Natuurlijk zit er dan een lampje in die vrolijk gaat mee knipperen.

Origineel geplaatst door olafmol
nee.....de beweging van de lichtjes lijkt niet echt te corresponderen met het geluid ofzo...ook als er niemand speelt zie je soms ineens die lampjes naar links of rechts bewegen..
Origineel geplaatst door gemmetje
Geweldig, ik snap het helemaal, alleen 1 ding niet:
Waarom branden/veranderen er lampjes op zo'n tuner als de gitaar netjes in z'n standaard staat ?????
En ik weet 100% zeker dat het een ontvanger is van een draadloos systeem. Die hebben twee kanalen, als hij switcht tussen twee kanalen zie je hem van links naar rechts gaan of andersom.Origineel geplaatst door Inflexus
100% zeker dat het die korg tuners zijn.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
En ik weet 100% zeker dat het een ontvanger is van een draadloos systeem. Die hebben twee kanalen, als hij switcht tussen twee kanalen zie je hem van links naar rechts gaan of andersom.
Ik heb er ook lang naar staan te kijken. Vooral bij funk bands.![]()
Origineel geplaatst door bambamstudio
en ik weet zeker van niet.
Ik heb erg veel van beiden systemen verkocht jeroen, het zijn echt tuners