Bass Gepokt en gemazeld Lid sinds 11 oktober 2002 Berichten 10.063 5 november 2003 #1 Manfred Mann - Ha ha said the clown Oud nummer maar ik vraag me al jaren wat dit nou is : your_browser_is_not_able_to_play_this_audio
Manfred Mann - Ha ha said the clown Oud nummer maar ik vraag me al jaren wat dit nou is : your_browser_is_not_able_to_play_this_audio
Hanz Anonieme Analogist Lid sinds 17 januari 2003 Berichten 13.807 Locatie Mijn eigen kleine universum 5 november 2003 #2 Ik zou zo snel denken.... Mellotron?
Slipperman Rooibosje iemand? Lid sinds 19 april 2002 Berichten 5.336 Locatie thuis 6 november 2003 #3 tis geen mellotron... zit nu al weer 2 weken te klooien met mellotron sounds etc. en te programmen,opnemen etc. nah dit is geen mellotron hmm maar wat is het wel.. en waarom wil je het weten?
tis geen mellotron... zit nu al weer 2 weken te klooien met mellotron sounds etc. en te programmen,opnemen etc. nah dit is geen mellotron hmm maar wat is het wel.. en waarom wil je het weten?
synthiaks Gepokt en gemazeld Lid sinds 17 Maart 2002 Berichten 6.712 Locatie Hyperspace 6 november 2003 #4 100% mellotron slippie!! http://freespace.virgin.net/andy.thompson/singles.htm