MPC X besteld of ontvangen?

idem dito hier, ik heb ook het gevoel dat bax niet wil leveren aan de destijds opgegeven prijs...
welke importeur kunnen we aanspreken hier in europa/benelux?

Ik heb dit net voor gelegd aan hun in n nieuwe mail, dat ik dit gevoel ook deel dat ze hopen dat we ons geld terug vragen.
maar dat was niet aan de orde zeiden ze!
Ze hadden gewoon nog steeds niks ontvangen en als ik besloot om mijn geld terug tevragen om t product ergens anders tekopen dan was dat geen probleem !
Nou ik weet niet wat ik ervan moet denken!
Ik heb al veel boze mailtjes gestuurd naar hun de laatste tijd.
Ik denk er nog even over na

Dat is dus een bevesteging van hun dat ze t wel op hopen dat jullie dat doen
Ik kreeg precies t zelfde antwoord
Daarom heb ik m vandaag bij tonecontrol besteld voor de zelfde prijs en heb hem nu dus deze week binnen
Bax heeft op eendag 2x de levering weer uitgesteld bij mij naar week 51
En toen was ik t zat
Tone control heeft mij al 2weken geleden n aanbod gedaan op fb dat ik m bij hun ook voor 1899 kon krijgen
En daar heb ik vandaag gebruik van gemaakt en ik had vandaag ook mijn geld terug van Bax
Dit is de laatste keer geweest dat ik daar nog iets koop

Ik heb net bevesteging van tonecontrol dat hij verzonden is
Dus zal ik m morgen of overmorgen binnen hebben
Eindelijk ga ik m krijgen !!! ����

Vreemd verhaal van Bax. Ze hebben 4 vestigingen en kunnen niet aan die MPC komen, maar een kleine zaak als Tonecontrol wel???

Heb begrepen dat het niet zo goed gaat met Bax. Als zij de openstaande rekeningen aan importeur Akai niet betalen zullen ze vermoedelijk achteraan komen bij een levering of eerst moeten betalen voordat ze iets krijgen.

Verder is dit allemaal speculatie.

Bij deze even melden dat ik m sins gister in huis heb !!
Heb er nog niet echt mee kunnen spelen omdat ik mijn studio nog aan her instaleren ben, heb alleen maar even snel aan gehad n uurtje en er even snel kennis mee gemaakt .
Hij ziet er veel belovend uit iig !!!������
Dus ik zou zeggen geld terug vragen en ergens anders bestellen waar ze m wel direct kunnen leveren !!

Ik ook. Gisteren (eigenlijk voor wat anders) nog gebeld met Bax. Medewerker gaf aan dat Akai moeite heeft om sommige artikelen te leveren. MPC X zou in week 51 binnenkomen en in de week van kerst geleverd.

Kijk nou, 16 stuks op voorraad...

Nog geen verzendbevestiging ontvangen helaas

Back