• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

system 100 model 101 voor tb-303

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Haai folks,

Ja hij is retevet, heb hem gekocht vanwege de 303 filter... en wat blijkt, ik zit alleen maar een 303 proberen na te doen ermee. Terwijl je zowat alle geluiden hier wel uit kan krijgen. (binnen een handomdraai heb je een vette noise-snare/hi-hat, analoge kick, fluit, wat je maar verzint, hij is grandioos gebruikersvriendelijk... en de bassen zijn echt superdik, patch de VCO out in de externe ingang.)

Je zou hem in principe ook verder kunnen trekken dan een 303 met een goeie midi-to-cv doos. Maar dan nog moet je een externe sequencer gebruiken.
Vind dat zelf te omslachtig, ik begin lui te worden.
Ik mis gewoon de instant en compacte hypnotiserende werking die een echte 303 hands-on meteen geeft.

Dus ALLEEN te ruil voor een in goeie staat verkerende 303.
Kom niet met geld of andere dingen aanzetten, no chance.

Aleen over een 303 met Devilfish mod ben ik NOG MEER te spreken :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back