een ziekte track

Amai het is wel te horen ook dat je ziek bent! Flauw grapje van de Flat ;)

-Neig Ritme
-Toffe effectjes
-soms een beetje te bedrijvig zodoende dat ik een deel mis, wat toch aanwezig is. Wat duidelijk tot uiting komt op het einde als aantal "layers" wegvallen. Maar dat zijn keuzes.

Heeeeéééééle lekkere track dit! Lekker ritme, lekker spacy sounds! top!

Re: een ziekte track

Héél erg lekker deze track. Om eerlijk te zijn, de beste die ik tot nu toe heb gehoord op dit forum. Maar dat ben ik dan weer. lekker Dissonant. Originele sounds. Had gerust 20 minuten kunnen duren.

Doet me een beetje denken aan Mark van Hoen (op zijn engels uitspreken). Ken je die?

Deze mp3 bewaar ik. Vaker ziek zijn. :doei:

o) : 8 Alsw ieder forumlid je 10 eurocent geeft kan je misschien je cmedia wegdoen:biertjeo) : 8

Maar idd dit is goed man.! echt superrr:halleluja :halleluja :halleluja

Beetje a-tonaal lijkt het, maar is erg passend in dit geheel

Weet je zeker dat je ziek bent en niet door een muzikale alien bent geinfecteerd....

Erg coole Track IszieYES

:{ Heerlijke track.. jaloers..:frons: doet me een beetje denken aan de 'Human beings for the time being' serie op vinyl..

Ik wil MEER! :halleluja

thx voor de reply's :D
jammer genoeg had ik eergisteren wat probs met de pc en heb ik
moeten formateren. gelukkig backup ik alle tracks regelmatig eens.
maar met deze heb ik dit jammer genoeg niet kunnen doen. :(
maar zo erg is het nu ook weer niet. kben gewoon blij dat al mijn
andere tracks gebackuped zijn samen met al mijn belangrijke gegevens.
maareh....ik blijf gewoon gaan :D :walker:

Je kent ongetwijfeld de monsters in Alien, bedacht door Giger. Giger heeft aangegeven zijn inspiratie uit nachtmerries opgedaan te hebben. Je kent ongetwijfeld ook de muziek van G. Ligeti die in de film ' 2001 a space odyssey' gebruikt is, het stuk heet als ik me niet vergis Lux Aeterna. Ik doel op dat koor dat je daarin hoort dat zo'n beetje dissonant zingt. Klinkt heel mooi dreigend allemaal. Ligeti moet wel constant hoofdpijn gehad hebben, vermoed ik.
Hoe klinkt jouw muziek als je niet ziek bent?

Laatst gewijzigd:
Ik heb alle tracks van Isniezot op CD gebrand, en dat leverde toch zo'n 78 minuten dwars luisterplezier op. Op voor de tweede batch tracks! :)

Als groot fan van Isniezot heb ik gewoon dit forum in de gaten gehouden, en braafjes elke track gedownload, zodat ik nu 77:45 minuten aan fijne gekke liedjes heb. :) Dat wordt later kluiten waard, als Ramin erin slaagt de nieuwe Aphex Twin te worden. Hahahahahha! :D

Uhh, wat is iedereen enthousiast en zelfs iemand die dit het beste forum noemt welke die ooit op het forum heb gehoord. Nauw ja, zal wel.

Ja wat moet ik zeggen, begint wel leuk, maar op een gegeven moment wordt het toch wat te spacerig en saai.
Ik houdt er altijd van om in een spacetrek ook alle sfeergeluiden op een paar momenten effe wegtehalen en dan weer terug te laten komen. Dat onderbreekt het geheel en zorgt voor wat variatie. Ik zou em dan ook veel aangenamer vinden.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ach ja.. aphex t. is ook al weer uit en IDM ook. gaat snel tegenwoordig.

is IDM ooit in geweest :confused:
en aphex twin blijft heer en meester IMO. iedereen die idm en aanverwante
stijlen maakt zal ALTIJD vergeleken worden met aphex twin (en autechre).
dit wil toch wel iets zeggen, niet?
ik wil wel ooit eens een trackie met hem maken :duivels:
[EDIT] en squarepusher mag dan bas spelen[/EDIT]

Back