De Sint

De Sint

Errug vintage lid
Mijn beste synth kindjes,

Mooi forum hebben jullie, maar wees allemaal braaf voor elkaar dan brengt Syntherklaas (grapje van zwarte piet) lekkers en zoet.

Groeten van De Sint

Re: De Sint

Origineel geplaatst door De Sint
Mijn beste synth kindjes,

Mooi forum hebben jullie, maar wees allemaal braaf voor elkaar dan brengt Syntherklaas (grapje van zwarte piet) lekkers en zoet.

Groeten van De Sint

Ja dat werd tijd ook! Kom maar eens over de brug met je beloftes. Zit nu al zon tien jaar te wachten. En kom niet weer aanzetten met je rottend marsepein en afgekeurde pepernoten,daar heb ik me buik nu al van vol.

Dus Rotten Sint vuile bedrieger.

Re: De Sint

Origineel geplaatst door De Sint
wees allemaal braaf voor elkaar dan brengt Syntherklaas (grapje van zwarte piet) lekkers en zoet.

Ik wil niet hebberig overkomen hoor, maar zou ik dit jaar 'n lekkere midex8 mogen ipv weer zo'n smerig taaipop ?

Ja eh welkom sint.
Als je nog lijstjes van enkele jaren geleden tegen komt( volgens mij loop je een aantal jaren achter met je bestelling)
De JP8000 die op het lijstje van enekele jaren terug staat, hoef ik nie meer, nu wil ik graag een Andromedia.
Ik zal op je wachten 5 december,
Ps: voor in me schoen graag een paar sample cd's

Ik wil wel een MC-909 uit belgie.. ;)

Welkom Welkom!

Ik zou even oppassen met de schimmel trouwens, sint, want er liggen hier overal kabels.
Niet dat ik me zorgen maak over het paard dat ie valt ofzo... Maar die kabels!!!

;)

Welkom!

-C-

U zou eigenlijk meteen de status 'vintage lid' mogen krijgen.

Dat geldt trouwens twee keer. :D

Re: Re: De Sint

Re: Re: De Sint

Origineel geplaatst door justin
Ja dat werd tijd ook! Kom maar eens over de brug met je beloftes. Zit nu al zon tien jaar te wachten. En kom niet weer aanzetten met je rottend marsepein en afgekeurde pepernoten,daar heb ik me buik nu al van vol.

Dus Rotten Sint vuile bedrieger.

Kijk zo ga je natuurlijk niet met onze sint om:maffia:

Vanzelfsprekend ben je met zo'n opmerking gedoemd om in de zak van onze sint meegenomen te worden naar spanje.

Oh ja Sint,

Nog bedankt voor die lekkere gebakjes die je bij die nordlead3 erbij deed.:engel:

Kijk, ik weet tenminste hoe ik met sint moet omgaan.:duivels:

Naar spanje doe ik wel op mn eigen manier.

Dag lieve Sint,

Ik ben héééééééééééél braaf geweest. :engel:
Voor mij mag het gerust een oudere synth zijn *cough* Elka Synthex *cough* Roland Jupiter-8 *cough*.

Mijn schoen staat al klaar met iets voor je paardje, en mijn synth stand voor het lekkers dat je mss. mee zult hebben.

Dankuwel lieve Synth - eh - Sint,

- THM -

Origineel geplaatst door Errol
Oh ja Sint,

Nog bedankt voor die lekkere gebakjes die je bij die nordlead3 erbij deed.:engel:

Kijk, ik weet tenminste hoe ik met sint moet omgaan.:duivels:

Naar spanje doe ik wel op mn eigen manier.

Hahhha:D Dan weet ik ook wel op welke manier jij in spanje komt;) Die nordlead3 zegt al genoeg.

Kameraadje van de sint dus.(als je begrijpt wat ik bedoel;) )

Welkom Sint!

Ik houd mijn verlanglijstje simpel dit jaar.

Doe mij maar een "zie ginds komt de stoom BOOT-Diskette"
en de midi files van alle Sinterklaasliedjes

Erik

Welkom sint. Kun je je gearlist ff op 't forum zetten? Ik ben wel benieuwd of je een hele stapel analoogjes hebt staan (daar kon je nog wel makkelijk aankomen natuurlijk) of juist erg bij de tijd bent, en al bent overgestapt op de softsynths. In dat laatste geval: doe mij die analoogjes dan maar.

Origineel geplaatst door BananaWorld
Welkom in ons koude kikkerlandje.............maaruh........is je boot niet een beetje vroeg vertrokken dit jaar.

Mijn Beste BananaWorld,

Ik ben helemaal nog niet in de Benelux hoor, ik heb sinds vorig jaar ook internet hier in Spanje. Ik zoek dan af en toe achter mijn naam in google om te kijken wat ze allemaal over mij schrijven. Nu blijkt Synth en Sint in google wel wat voor verwarring te zorgen. Zodoende kwam ik hier op jullie mooie forum terecht.

Groeten van de Sint

Laatst gewijzigd:
hoe kom je aan die schimmel tussen je benen ? of wil je geen zwarte piet aanwijzen ?

Back