De Sint

hallo sinterklaas,

ik heb nog een mooie tekening voor je gemaakt en een lekkere wortel voor het paard?

welke synths heeft de sint allemaal? doe mij er een paar?

verras me met 1!! synth en een hele stapel vinyl, maar ik ben helaas stout geweest :(
mag ik nou mee nou spanje? Roof ik gelijk al je (analoge) synths weg, onder je neus vandaan :duivels:

:erm:
btw, welkom en veel plezier hiero, op dit leerzame forum :geslaagd:

Beste Kees,

Een paar vragen van sweet Pete (uit dienst getreden in 1986, die lange dunne uit Elst (U)!):

Ik vroeg me af of de synthforumleden gedurende de 2e helft november en begin december eventuele aan- en verkopen via uw koeriersdienst kunnen laten verlopen?
Ik heb namelijk nog nooit kapotte kado's gehad....

Op mijn verlanglijst voor november staat slechts een kopie (of origineel) van de volledige Engelse handleiding van de Korg Prophecy.
Dat kan toch niet teveel gevraagd zijn???? (Lijst december volgt trouwens nog.) Kunt u anders het exemplaar dat bij Leo's Prophecy zit voor mij kopieeren?

Over de laatste vraag heb ik lang getwijfeld, maar ik trek nu de stoute schoenen aan en zet die schone nieuwe bij de CV to Midi:
Is mijn adreswijziging wel aangekomen? Die van 1986 bedoel ik !!!!

Origineel geplaatst door conso
Beste Kees,

Een paar vragen van sweet Pete (uit dienst getreden in 1986, die lange dunne uit Elst (U)!):

Ik vroeg me af of de synthforumleden gedurende de 2e helft november en begin december eventuele aan- en verkopen via uw koeriersdienst kunnen laten verlopen?
Ik heb namelijk nog nooit kapotte kado's gehad....

Op mijn verlanglijst voor november staat slechts een kopie (of origineel) van de volledige Engelse handleiding van de Korg Prophecy.
Dat kan toch niet teveel gevraagd zijn???? (Lijst december volgt trouwens nog.) Kunt u anders het exemplaar dat bij Leo's Prophecy zit voor mij kopieeren?

Over de laatste vraag heb ik lang getwijfeld, maar ik trek nu de stoute schoenen aan en zet die schone nieuwe bij de CV to Midi:
Is mijn adreswijziging wel aangekomen? Die van 1986 bedoel ik !!!!

Maar beste conso vraag het dan toch even aan Leo.

Die adres wijziging die is aangekomen conso, maar dat was zo onduidelijk geschreven!

Uiteraard doen wij ons best om zo veel mogelijk pakjes heel door de schoorsteen te krijgen. En zwarte piet heeft natuurlijk al jaren ervaring met zulke zaken. Maar een koeriersdienst dat zal toch niet gaan.

Met vriendelijke groeten De Sint

Hmm, ik meen dat je gezocht wordt door de politie i.v.m. schade aan daken en huizen, en i.v.m. kidnappen van kinderen.
Ik heb een politie tekening terug kunnen vinden:

1standbeeld350.jpg

Inderdaad beste Flatron dit is overduidelijk een valse Sint. De Kapoen !

Groeten van de Sint

Origineel geplaatst door De Sint
Inderdaad beste Flatron dit is overduidelijk een valse Sint. De Kapoen !

Groeten van de Sint

Wel, plaats jezelf dan ook maar op het lijstje met namaaksints want...

De Sint ... die woont helemaal niet in Spanje ... maar in Sint-Niklaas.

Allé, de echte toch
:D

He Synth,

Op de foto links zie je een lekker drankje uit Spanje (Absynth), is dat van je broer Ab-Synth ?

Enne, stuur mij effe een flesje of 12 van die illegale zooi, alvast bedankt.

Origineel geplaatst door De Sint

Maar beste conso vraag het dan toch even aan Leo.

Die adres wijziging die is aangekomen conso, maar dat was zo onduidelijk geschreven!

Uiteraard doen wij ons best om zo veel mogelijk pakjes heel door de schoorsteen te krijgen. En zwarte piet heeft natuurlijk al jaren ervaring met zulke zaken. Maar een koeriersdienst dat zal toch niet gaan.

Met vriendelijke groeten De Sint

Tja, beste Sinth,

Leo contacten lijkt alleen nog weggelegd te zijn voor insiders. Antwoorden op zijn posts en PB's versturen is inmiddels namelijk onmogelijk geworden. Ik krijg de indruk dat Leo boos is op de moderators !

Jammer van die pakketdienst trouwens !

Beste sint,

Ik durf al jaren niks meer te vragen, want ik ben eigenlijk wel blij met wat ik allemaal bezit. Maar als ik dan toch nog een verlanglijstje mag geven dan de volgende.

1. dat de mensen op dit forum wat beter/verstandiger gaan replyen op (mijn) threads. :stupid
2. dat de kindertjes en volwassen mensen die honger lijden, iig een mooi sinterklaas feest hebben.:engel:
3. dat me vriendin en ik nog veel sex plezier in de komende jaren mogen hebben.:L
4. dat zwarte piet misschien eens een keer zin heeft in een triootje. :kont:
5. dat u daarbij meedoet, wat een gezellig quartet zou dat zijn.8o)

zo en ik heb nu al weer een ongelovelijke zin ergens in muhahahaha

Origineel geplaatst door Fatar
Beste sint,

Ik durf al jaren niks meer te vragen, want ik ben eigenlijk wel blij met wat ik allemaal bezit. Maar als ik dan toch nog een verlanglijstje mag geven dan de volgende.

1. dat de mensen op dit forum wat beter/verstandiger gaan replyen op (mijn) threads. :stupid
2. dat de kindertjes en volwassen mensen die honger lijden, iig een mooi sinterklaas feest hebben.:engel:
3. dat me vriendin en ik nog veel sex plezier in de komende jaren mogen hebben.:L
4. dat zwarte piet misschien eens een keer zin heeft in een triootje. :kont:
5. dat u daarbij meedoet, wat een gezellig quartet zou dat zijn.8o)

zo en ik heb nu al weer een ongelovelijke zin ergens in muhahahaha

???????????
1. dat de mensen op dit forum wat beter/verstandiger gaan replyen op (mijn) threads.
???????????

lama,

kdenk dat de meeste het wel snappen ;) ik wil ook niet zeggen dat iedereen dat doet, maar ik merk gewoon dat er veel gezeikt wordt vaak in threads van mensen en ook die van mij. stel je bv een vraag. dan wijkt iedereen van het onderwerp af of mensen achten het nodig om je te (proberen) verbeteren, terwijl je dat al wel wist, maar daar zonodig toch ff interessant over gedaan moet worden. enz.. enz.. kan wel uren doorgaan. ik had gister trouwens een vette uitzondering en die heb ik ook ff een pbtje gestuurd ;) die snapte het wel. en daar zijn er gelukkig nog veel meer van die het snappen. nou ben ik nogmaals niet uit om hier een dikke discussie over te voeren ook nog en diegene die zich aangesproken voelen snappen het wel denk ;)

ergens in muhahahaha

Waar ligt "muhahahaha" ? :confused:

:biertje:

Origineel geplaatst door Equo
He Synth,

Op de foto links zie je een lekker drankje uit Spanje (Absynth), is dat van je broer Ab-Synth ?

Enne, stuur mij effe een flesje of 12 van die illegale zooi, alvast bedankt.

Mijn beste Equo uiteraard is absint mij bekend, maar is van oorsprong een Frans produkt. En mijn beste jonge begin er niet aan het is zo een gevaarlijk produkt.

.., maar ik merk gewoon dat er veel gezeikt wordt vaak in threads van mensen en ook die van mij. stel je bv een vraag. dan wijkt iedereen van het onderwerp af ...

Hmmm, wat doet jouw reply dan in deze "nieuwe leden/welkoms"-thread ?? ;) :D

Back