jupiter 8 vanaf 200€

Een lage startprijs helpt bij de promotie van het te verkopen product. Zo gaan sommige mensen ineens her en der forumtopics aanmaken of de prijs wel echt klopt etcetera. Deze Jupiter 8 gaat gewoon voor de marktwaarde of meer weg, maak je maar geen zorgen.

Is gewoon ebay he. De hoogste bieder heeft m hopelijk. Dat denk ik.

Waarschijnlijk staat er een sniper klaar net 5000+ €

het idee om voor een gewild ding de markt zijn werk te laten doen is niet zo gek, maar dan doe je niet zo'n kortlopende veiling.

plenty goede feedback, maar dan wel als koper van allerlei spul dat niets met synths te maken heeft (voor zover ik heb gekeken), dat wijst vaak naar een ebay account die even wordt geleend.

geen paypal.

maar de locatie is niet verkeerd, ff naar Venetië vliegen en de JP mee terug onder je arm.

de voortekenen zijn goed, ik zal eens een mooi bod plaatsen!

maar de locatie is niet verkeerd, ff naar Venetië vliegen en de JP mee terug onder je arm.

Dan moet je wel een erg grote arm hebben...met flink wat spieren....:)

Trouwens, ditis een dcb-versie, die zie je echt weinig/bijna nooit! Voor deze prijs superrrkoopjeee!!!

Ja sommigen snappen veilingen niet. Blijft me meer verbazen dan zulke synths.

Natuurlijk weet een koe van zondag dat het hier om een veiling gaat...

maar als je naar de resterende tijd kijkt en de prijs waar die nu op hangt ZOU het een superkoopje kunnen zijn. Maar ja meestal wordt de strijd gestreden in de laatste ronde.....

Gewoon handlanger in de familie mee laten bieden als de prijs niet wil stijgen. Doen ze op MP ook...

laatste ronde.....
Eerder de laatste seconden :)

Sommige mensen zijn er zelfs hooked aan... de spanning van het aftikkende klokje.. de adrenaline rush die het geeft.. het raakt je gewoon in t hart :D

Na al die jaren Ebay zou je toch wel mogen weten dat de prijs op 5 uur van het einde absoluut betekenisloos is. De prijs op 5 minuten van het einde zegt zelfs nog niks.

Eerder de laatste seconden :)

Sommige mensen zijn er zelfs hooked aan... de spanning van het aftikkende klokje.. de adrenaline rush die het geeft.. het raakt je gewoon in t hart :D

inderdaad lekker.

en soms machtig om te zien hoe de prijs letterlijk in de laatste seconden nog diverse keren verspringt.

die tweede is trouwens sowieso een fake , met die grote rode en blauwe letters, dat is een beproefd recept.

de eerste ziet er op zich iets geloofwaardiger uit, zeker nu ook de prijs tot boven 5000 is gestegen, maar een veiling vanaf 0 die slechts een dag duurt, geen paypal en een foto van de achterkant (dcb?) die dan blijkbaar op een ander moment, een andere plek is gemaakt - daar zou ik mijn vingers liever niet aan branden. ik moet daar wel bij zeggen dat de jp8 op zich me ook niet boeit. voor een ems vocoder2000 of zo zou ik mijn gezonde verstand waarschijnlijk wat verder dimmen.

Allemaal binnen 1 minuut. Hier is waarschijnlijk sprake van 3 verschillende personen die allemaal een maximaal bod hadden ingesteld, de eerste op 4040 euro, de tweede op 4444 euro, de derde op 4999 euro (maar het komt telkens op naam van de hoogste bieder t***1).

t***1 ( 81Punteggio di feedback compreso tra 50 e 99) EUR 4.999,00 09-ott-17 14:44:38 CEST

t***1 ( 81Punteggio di feedback compreso tra 50 e 99) EUR 4.444,00 09-ott-17 14:44:27 CEST

t***1 ( 81Punteggio di feedback compreso tra 50 e 99) EUR 4.040,00 09-ott-17 14:44:11 CEST

Laatst gewijzigd:
altijd mooi die sherlock holmes' en complotdenkers.

deze persoon dacht gewoon: ik zal s kijken hoe ver het al gaat, zonder dat ik het risico loop eraan te blijven hangen (suffe jupiter) - dus ff 4040 intikken, je bent overboden, ff 4444 intikken, je bent overboden, ff 4999 intikken. dat is alles.

Back