Kent iemand hier [SNIP] uit Den Haag oftewel Studio 101 op marktplaats?
Ben bang dat ik door hem ben opgelicht.. Heb al anderhalve week geleden betaald en mijn synth nog niet gekregen.. Hij heeft maandag 16 oktober nog een bericht gestuurd dat de betaling binnen was en hij zou hem woensdag opsturen omdat hij even "de stad uit" was.
Sindsdien niets meer van hem gehoord. Heb meerdere berichten gestuurd via marktplaats, whatsapp en geprobeerd te bellen. Via marktplaats wel iedere keer groene vinkjes (dus gelezen), maar geen reactie. Bij bellen ging hij de eerste keer wel over, maar na een paar keer werd ik weggedrukt. Daarna heb ik een whatsapp berichtje gestuurd, maar nooit reactie op gehad. Sindsdien gaat de telefoon niet eens meer over, maar krijg ik zo'n toontje van 'nummer niet bereikbaar'.
Toch waren alle tekenen wel goed: ik kon zijn schildersbedrijf met adres en telefoonnummer op meerdere sites vinden, ik kon zijn facebook account vinden en dit leek geen nepaccount. Hij was namelijk al jaren actief, postte ook berichten en fotos (openbaar) en hier werd ook door vrienden op gereageerd. Hij had zo'n 115 vrienden. Ik vond zelfs een foto van hem met synthesizers etc. en zelfs de synth die ik heb gekocht had hij op facebook staan met nog een paar andere synths. Ook had hij een foto gemaakt met de synth met daarop een papiertje met mijn naam (als in 'gereserveerd').
Na een week heb ik gedreigd dat als hij niet snel iets laat horen, ik aangifte doe bij de politie. Een dag later was ineens zijn facebook account verwijderd!! Gelukkig heb ik foto's etc. bewaard, maar ik vind het wel heel vreemd. Ik heb zo veel informatie van hem en juist dat zijn facebook ineens verwijderd is na mijn dreigement bevestigt eigenlijk dat hij daadwerkelijk die persoon is.
Ik wou hem eigenlijk nog een dag langer geven om iets van zich te laten horen, maar toen ik erachter kwam dat hij ineens zijn facebook had verwijderd, vertrouwde ik het niet meer en heb ik maar direct aangifte gedaan en het aan marktplaats.nl gemeld. Inmiddels is hij op marktplaats ook geblokkeerd.
Als de politie hem niet te pakken krijgt, krijg ik hem wel...
In de bijlage foto's van hem! [VERWIJDERD]