Vies gewoon, zo'n commercieel nummer gemaakt :D

Ik heb een sample van deze synth gebruikt voor de lead-synth:
jp8000.jpg

Composed in Cakewalk, gererouted naar Reason.

yeah! ik geloof dat ik m'n nieuwe stijl heb ontdekt! ' ga ook es zoiets proberen; dus als ik dit maak kan ik er geld mee verdienen? jaah toch maar proberen.

eigenlijk is het gezond om zo'n nr. elke morgen bij het opstaan te draaien, dan ga je de dag fris in.

Als ik dit nummer hoor zie ik gewoon Boozy Woozy voor me, nonchalant cool met bijpassende 'coole' zonnebril..
Het klinkt in mijn oren exact hetzlfde.... In dat opzicht dus goed gedaan!

ik word gewoon ongelofelijk vrolijk en blij van dit nr. En bovendien moet ik erg lachen om de samples. Ik heb het al 8 of 9 keer achter elkaar gedraaid. en het word steeds mooier. :dj:hulde.

Topnummer...ik ga gelijk ook ziets klussen...;)

Dat comon klinkt bekend...komt het uit een videospel ofzo? En wat is dat whhwhaahaahaah effect geluid? Klink een beejte alsof er een Tie-fighter door de plee wordt gespoeld...het nummer begint ermee..dat geluidje.

jaaaha dat geluidje vind ik ook erg eng.. en vies, ranzig, als je erop gaat letten dan word je er helemaal gek van. Ook dat extra melodietje aan het eind klinkt als een kriel kipje dat gilt of iets dergelijks./.

maar toch, ik heb de track dozijnen keren gedraaid [echt waar] en hij zit verrekte goed in elkaar, en de melodie is ook echt verslavend. dus...

Laatst gewijzigd:
toch jammer dat ik de enige ben die dit dus uitzonderlijk kut blijft vinden.

Nou had ik al een ongelofelijke hekel aan alles wat uit de boozy woozy schuur komt en aangezien dit niet veel verder gaat houdt het dus nogal snel op.

zelfs met sarcasme houd ik dit niet lang vol:r

sorry, toch een pluim voor techniek hoor, het klinkt goed afgemixed

russische happy vla flip kinder disco

tis dat je er zelf de draak mee steekt

vind het 10 x kut met peren:P

maar als je er plezier in hebt dan is het goed,je eigen prozac:P

trouwen ergens heel ver weg doe het melodietje me denken aan Ruud Bos zijn villa volta.

Breezah, cowboyhoed met zebraprint en gaan met die banaan8o)

*klik ff met je rechtermuisknop op de link en dan ''doel opslaan''*

Weet je zeker dat het niet stiekum de nieuwe boozy single is???
Verschrikkelijk, zo erg dat het leuk wordt
Van die commerciele rotzooi die je sneller inmekaar steekt dan het liedje duurt.
:okdan:

Back