The Man Machine
Gedeactiveerd account
Iemand die één van beide heeft en hier zijn lichtje op wil schijnen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Een groot voordeel aan de Sub 37 vind ik het gemak waarmee hij in je DAW integreert. Hij werkt namelijk gewoon als een VST synth, met total recall dus. Maar volgens mij heeft de Phatty dat ook. De Phatty vind ik echter veel te beperkt in modulatie ed.
Als ik mijn Sub 37 nog eens ga inruilen, dan zal dat voor een Voyager zijn (die heeft dat bovenstaande trouwens niet). Als je toch kijkt naar de Model D, kijk dan ook eens naar de Voyager.
[semi-off topic] Kun je wat meer vertellen over die pot? Want als je de Sub 37 tweedehands wilt kopen kan dat een argument tegen de "37" zijn: je wilt nl. geen kat in de zak kopen. Hoe kan het dat een merk met zulk hoogstaande kwaliteitsnormen als Moog een slechte pot plaatst?keys vd sub phatty kraken, verder vond ik 'm best ok - heb ook de sub 37 nu - eigenlijk knap ik wat af op de kwaliteit v drukknoppen. Bovendien heb ik de oude filter pot... Die nog werkt.
[semi-off topic] Kun je wat meer vertellen over die pot? Want als je de Sub 37 tweedehands wilt kopen kan dat een argument tegen de "37" zijn: je wilt nl. geen kat in de zak kopen. Hoe kan het dat een merk met zulk hoogstaande kwaliteitsnormen als Moog een slechte pot plaatst?

De cutoff potmeter kan potentieel problemen geven en is in een latere revisie vervangen door een aangepast model met metalen potmeter as..
Het goede nieuws is dat Moog dit gewoon kosteloos voor je oplost indien je er een probleem mee ervaart, ook indien de officiële garantie termijn al is verlopen. Er is dus eigenlijk niets aan de hand.![]()
Heb net een mail naar Moog gestuurd.
To be continued...

Dat vermoeden had ik reeds. Maar Moog zit toch in Engeland of Amerika? Waar breng ik mijn 2e hands Sub 37 dan naartoe?[...]
Het goede nieuws is dat Moog dit gewoon kosteloos voor je oplost indien je er een probleem mee ervaart, ook indien de officiële garantie termijn al is verlopen. Er is dus eigenlijk niets aan de hand.![]()
Dat vermoeden had ik reeds. Maar Moog zit toch in Engeland of Amerika? Waar breng ik mijn 2e hands Sub 37 dan naartoe?

De officiële Moog importeur van de Benelux:
AMPTEC
Duifhuisweg 11
Diepenbeek, Belgium B-3590
![]()
geweldig natuurlijk van Moog, toch zou ik liever mijn geld uitgeven aan een synth, waarmee ik niet eerst op weg moet naar een reparateur. als je dan toch een nieuwe/recente synth koopt.
moet trouwens intussen de vraag niet zijn sub of sub37 of subsequent37 ?
ik las dat de verbeteringen vooral in soundpath en keyboard zitten. blijft natuurlijk subjectief, maar klinkt voor mij niet als overbodige luxe.
Klopt maar iedereen kan een fout maken maar je fout toegeven en de schuld op u nemen dat is een ander paar mouwen en zeker nog eens vr een bedrijf
Trouwens is tegenwoordig meer en meer dat er producten op de markt komen waar nog fouten in zitten
Ik vind niet dat er iets mis is aan de soundpath van mijn sub37
Het keyboard kon inderdaad iets beter zijn maar tis nu niet dat het niet bespeelbaar is
Ik vind het een beest van een synth