One Flew... || Ambient Eurorack

Krek

Jungle of Wires
Gisteravond in de Ambientmood. Ik was aan het patchen en vond dit te leuk/mooi om hem niet vast te leggen. De Deluge is gebruikt als CV sequencer en wat extra synths en sounds.

Dan krijg ik ook goesting om modular te gaan sé.
De flexibiliteit om creatief met sounds bezig te zijn,zonder met een mouse te moeten moven,de combinatie van modules te gebruiken van verschillende compagnies,dus verschillende klankkleur,verschillende filtersoorten,enz.En er komt altijd wel eens een interessante module uit die in je unit past en een geweldige uitbreiding kan zijn zonder je ineens blauw te moeten betalen,je koopt en verkoopt.
Je kunt analoog en digitaal gaan,het combineren.Vintage of modern.
Begin van de aankoop zal wel duur kunnen zijn(eigenlijk is modular wel een dure zaak),je hebt zeker vier modules nodig,maar dan kan je op je gemak uitbreiden.
Min puntje is dat modular niet echt polyfoon is.Dus geen akkoorden.

Dan krijg ik ook goesting om modular te gaan sé.
De flexibiliteit om creatief met sounds bezig te zijn,zonder met een mouse te moeten moven,de combinatie van modules te gebruiken van verschillende compagnies,dus verschillende klankkleur,verschillende filtersoorten,enz.En er komt altijd wel eens een interessante module uit die in je unit past en een geweldige uitbreiding kan zijn zonder je ineens blauw te moeten betalen,je koopt en verkoopt.
Je kunt analoog en digitaal gaan,het combineren.Vintage of modern.
Begin van de aankoop zal wel duur kunnen zijn(eigenlijk is modular wel een dure zaak),je hebt zeker vier modules nodig,maar dan kan je op je gemak uitbreiden.
Min puntje is dat modular niet echt polyfoon is.Dus geen akkoorden.

ehm.. modular is wel erg verslavend ja... en een dikke portemonnee vereist. Heb wat moeten verkopen om wat modules erbij te kopen. Ben begonnen met de Morphagene en clouds om mee te hobbyen, echt heel veel lol gehad met alleen die twee modules. Toch langzamerhand wat meer gekocht... voor akkoorden heb je wel een dik systeem nodig (of een dikke module) maar het is wel mogelijk hoor...
Bedankt voor het luisteren in ieder geval!

cool hoor ik krijg er oook zin van om modular te gaan maar heb de portemonnee niet

vind die clap sound niet per se nodig, doet wat af aan het onvoorspelbare aspect voor mij (maakt het meer loop achtig) wat ik juist zo cool vind

Back