Stranger Things geinspireerde track

kobuz

Ouwe rot
Na het kijken van wat afleveringen van Stranger Things vorig jaar een opzet gemaakt van deze track. Nu met het tweede seizoen ook de tijd genomen om hem eens af te maken (en bij forumlid Grooveron te masteren).

Lekker sferisch, dat begint goed. Hij bouwt ook goed op. Qua percussie mag er wel wat meer gebeuren, maar dat valt minder op als er meer synths bij komen. Die random panning is ook fijn. En ik denk dat hij nog wat beter kan vallen rond 3.13. Misschien met een high pass filter of het volume subtiel wat terugschroeven en er dan weer vol in? Maar klinkt lekker hoor :mega:

Thank! Dat van de percussie ben ik helemaal met je eens. Misschien dat ik hem over een tijdje nog een keer overhaul, maar voor nu neem ik de tips die ik krijg op deze track mee voor het volgende :)

Attractieve track, misschien nog een finale inbouwen aan het eind. Lekker vette solo of zo. Maar goed gedaan!

Dat zou tof zijn idd, helaas zijn mijn piano skills daar niet echt toerijkend voor ;)

Vanaf 1.10 vind ik 'm erg leuk. Die arpeggiated bassline past voor mijn gevoel helemaal niet in de toonsoort van de rest. Verder super!

Thanks :). Bedoel je het moog lijntje die ervan het begin in zit?

hehe, das mijn slimphatty gesequenced door een korg sq1, enige wat niet met noten is ingespeeld. Zelf hoor ik het niet (meer ;))

Back