Rotterdam "In een kroeg drinken" meeting 2003

He On-Acid, dan formeren wij de Schiedam-vleugel! :halleluja

ok IMIPOLEKS...........dat andere klinkt beter....haha:(

Cool, dan zij we bij jou op het werk van de partij, laat maar ff weten when.........

Niet boos worden, Kamiel!
Is niet m'n echte naam, hahaha.
15 december om 19:00 uur is er een opening van een expositie, daar kan men zich ongemerkt tussen mengen en al de gratis drank opdrinken!
En als iedereen dan opgehoepeld is kunnen we eindeloos technisch gedetailleerd ingaan op het fenomeen synthesizer.
Is dat wat?
Maar in principe kan het ook op een willekeurige andere dag, bv. in het weekend als dat makkelijker is voor sommige mensen.

No offence taken:peukie: een.....in de morgen is een dag zonder zorgen.......

Klinkt goed man, mij maakt die datum niet zoveel uit, als het maar niet de 13e december is.........

Origineel geplaatst door Imipolex
15 december om 19:00 uur is er een opening van een expositie, daar kan men zich ongemerkt tussen mengen en al de gratis drank opdrinken!

Hahahaaaa!

Staat er een drumstel Imirolex? Dan ga ik wel drummen bij een eventuele jam (geen geintje)

Klinkt goed allemaal. Sjapo!

Yep, een drumstel in de kelder... een heuse PEACE kit uit de volksrepubliek China (275 euri)
Dus mep er niet te hard op.

Origineel geplaatst door camiel
Ja ja, nog een zieltje gewonnen! En waar begon deze meeting nou mee? iemand zoch studio ruimte.............zijn we hem niet uit het oog verloren? Dat zou natuurlijk niet eerlijk zijn!=(

Boestaman moet ook zeker komen kijken naar die kelder hierzo, wie weet wat we kunnen regelen. Het (gigantische) ding staat nu toch maar leeg te staan.
Ik verstop me er af entoe als ik geen gezeik aan m'n kop wil.
Is net een locatie voor een horror-film daarzo, met duizenden van die kleine laatjes die uit de muur steken, die je wel kent uit speelfilms over bankrovers, en een millioen sleutels...
Nou ja. Je moet het zien.

Wat mij betreft kan het in december zowat elke dag, behalve 6 december...
Dus het is aan jullie...

Boestaman moet ook zeker komen kijken naar die kelder hierzo, wie weet wat we kunnen regelen. Het (gigantische) ding staat nu toch maar leeg te staan.
Ik verstop me er af entoe als ik geen gezeik aan m'n kop wil.
Is net een locatie voor een horror-film daarzo, met duizenden van die kleine laatjes die uit de muur steken, die je wel kent uit speelfilms over bankrovers, en een millioen sleutels...
Nou ja. Je moet het zien.

Oh lachuh, ik kom zeker ff kijken. En een biertje drinken. Wordt erg gezellig volgens mij.

Zie jullie dan. Je herkent me aan die memory moog die om nek hangt:dubbel:

Niet boos worden, Kamiel!
Is niet m'n echte naam, hahaha.
En als iedereen dan opgehoepeld is kunnen we eindeloos technisch gedetailleerd ingaan op het fenomeen synthesizer.
Is dat wat?
Maar in principe kan het ook op een willekeurige andere dag, bv. in het weekend als dat makkelijker is voor sommige mensen.

Klinkt wel goed toch. Dus 15 december de grote dag .........?!?

Ik vindt het okee, 15 december dus, zal wat extra inslaan bij de BierGigant/SOS-drankenservice!!
Is wel een maandagavond, dus of iedereen dan kan?
Tijd, ik zou zeggen een uur of acht...

nou, misschien kom ik ook nog wel.. lijkt me erg leuk al die forumlieden hierzo vlak om de hoek !

Ik doe ook mee hoor. Rotterdam is mijn hometown, dussuh............

Pb me maar waar en wanneer het gebeurt......
De Consul op de westersingel is wel een cool chill cafe. Van daar kunnen we altijd weer verder de binnenweg op.

Gegroet Kokos

Back