Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Imipolex
15 december om 19:00 uur is er een opening van een expositie, daar kan men zich ongemerkt tussen mengen en al de gratis drank opdrinken!
Origineel geplaatst door camiel
Ja ja, nog een zieltje gewonnen! En waar begon deze meeting nou mee? iemand zoch studio ruimte.............zijn we hem niet uit het oog verloren? Dat zou natuurlijk niet eerlijk zijn!![]()
Boestaman moet ook zeker komen kijken naar die kelder hierzo, wie weet wat we kunnen regelen. Het (gigantische) ding staat nu toch maar leeg te staan.
Ik verstop me er af entoe als ik geen gezeik aan m'n kop wil.
Is net een locatie voor een horror-film daarzo, met duizenden van die kleine laatjes die uit de muur steken, die je wel kent uit speelfilms over bankrovers, en een millioen sleutels...
Nou ja. Je moet het zien.

Niet boos worden, Kamiel!
Is niet m'n echte naam, hahaha.
15 december om 19:00 uur is er een opening van een expositie, daar kan men zich ongemerkt tussen mengen en al de gratis drank opdrinken!
En als iedereen dan opgehoepeld is kunnen we eindeloos technisch gedetailleerd ingaan op het fenomeen synthesizer.
Is dat wat?
Maar in principe kan het ook op een willekeurige andere dag, bv. in het weekend als dat makkelijker is voor sommige mensen.