Virus win32.pinfi

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

alexander1982

Stamgast
Dit klote virus zit in mijn hele PC maar, het echte vervelende is dat eingelijk alles het nog doet Behalve Reason, aangezien in meedoe aan een wedstijd op forum.mastersofhardcore.com en ik toch graag een fatsoenlijke track wil afleveren vroeg ik mij af of iemand hier ook ervaring mee heeft gehad en hoe ze dit hebben opgelost.

- Opnieuw installeren werkt niet (stom genoeg werkt dit wel bij alle andere prog. op mijn PC).

- Het reason.exe verwijderen en vervolgens opnieuw installeren zou het moeten doen maar dat doet het ook niet

- Repair uitvoeren werk ook niet

Help me uit de stront

Schone installatie van windows en compleet opnieuw beginnen.

Voordat je dit doet, je internetverbinding uit je pc rukken en beloven dat kabeltje NOOIT MEER in je muziek-comp te prikken.

veel suk6

Ik denk niet dat mijn broer het helemaal op prijs stelt als ik internet van de PC afhaal. Je hebt trouwens wel gelijk met opnieuw beginnen.

Er komt overgeens in de toekomst wel een Music-Only PC in mijn kamer.

Origineel geplaatst door alexander1982
Ik denk niet dat mijn broer het helemaal op prijs stelt als ik internet van de PC afhaal. Je hebt trouwens wel gelijk met opnieuw beginnen.

Er komt overgeens in de toekomst wel een Music-Only PC in mijn kamer.

Dan zou ik van die toekomst, zeer nabije toekomst maken en wachten op je Music-Only pc.

Niet om te zeuren hoor, maar dit is de enige waterdichte optie.

Dus maar ff. wachten tot mid-december. Dat zijn we klaar met de TEELTWISSELING. Dan heb ik nog ongeveer 2 maanden om een goeie track in elkaar te gooien.

't Lijkt een beetje dure oplossing op het eerste gezicht, maar als je een zelf-samengesteld* systeem hebt - gewoon nieuwe harde schijf kopen en de oude als slave drive pas er aan haken als je op de nieuwe een volledig verse windows hebt gezet met als laatste geinstalleerde programma een virusscanner. Dan pas je data & samples overzetten van de oude schijf.

Windows is zelf kwetsbaar. Dingen als 'system restore', 'repair', of 'internet firewall' die er standaard worden ingehengst zijn sub-par producten die alleen maar een vals gevoel van veiligheid verschaffen en in feite niks echt doen. Ik mag aannemen dat je housecall.antivirus.com al eens hebt geprobeerd en ook even op Symantec hebt gezocht of ze een snelle antidote hebben?

*dus geen standaardpakketten die ze bij een supermarkt of electro-witgoedzaak verkopen - die zijn met allerhande restore-cd's uitgerust en houden er niet van als je met de partities gaat rotzooien.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back