Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik vind het zonde om sound sets te kopen. Je koopt dingen die je zelf had kunnen maken, puur weg gooien van je geld vind ik.

Origineel geplaatst door Xpressive
Heb je wel helemaal gelijk in. Het is wel zo dat ik nog niet zo bekend ben met alle knopjes op de synth. Ik zou dus voor die 30 euro wel kunnen kijken hoe die sounds gemaakt zijn en vanuit daar mijn eigen sounds creeëren. Zou beter misschien een cursus kunnen nemen maar ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen.
Gr.![]()
trouwens netjes geprogrammeerd!!). Maar als je het daarvoor doet zou toch eerst nog ff zoeken op het forum, ik heb meerdere threads voorbij zien komen waarin deze sound omschreven word hoe je hem kan maken (2 of meer zaagtanden detunen (evt supersaw functie of saw dubble gebruiken), en dan aan die knoppen draaien tot de sound klinkt zoals jij wilt).
Origineel geplaatst door Blinx
Ik vind het zonde om sound sets te kopen. Je koopt dingen die je zelf had kunnen maken, puur weg gooien van je geld vind ik.
...koop dan geen synth!Origineel geplaatst door Catalunya
Wauw die An 1 x demo klinkt ook wel super.
Die gasten verdienen zowieso al een pluim want ze spelen de wijsjes van bekende Trance hits en hebben nog de realistische sound erbij gevonden ook. Wat me wel opvalt is dat ze er bij elke partij ontzettend veel delay opgooien. Dan klinkt het altijd al indrukwekkender.
De demo van de Virus, JP8080 kende ik al
Vraagje voor de Nordlead3 bezitters: op de site van vengenance staan er ook demos voor de NL3( Nordish by nature). Die strings, die daar als demo werden geplaatst. Klinken die ook zo in het echt, of zijn daar ook effecten op gebruikt?
Hello...nice soundsets..but i would be interested in what kind of outboard reverbs and delays you use for the demos.?..thats surely not the (most of the time crappy) internal fx of those synths, isnt it?
Antwort:If a Synthesizer has got a reverb or delay, I have used it. But such synths like Pulse or Nordlead does not have FX, so I added Cubase internal FX. I have always written, which fx I used (below the MP3 Demo Link)

Origineel geplaatst door Bass
![]()
Jez man, als je al sounds moet gaan kopen ben je echt...koop dan geen synth!
Hmm..
Ik kan me er iets bij voorstellen als je een synth hebt die kut te programmeren is hoor...![]()
Virus C??
Maar die heeft toch knoppen genoeg??? :confused: