DigiLoog
Ouwe rot
Ik heb besloten om mijn laatste (had er 5) Eminent 310 U die al jaren wacht op reiniging van de toestcontacten te slopen omdat ik geen tijd meer heb om deze tijdrovende klus uit te voeren en alle pcb's, sliders en knopjes als spare-parts onderdelen te koop aan te bieden om anderen die ook een Eminent 310 U bezitten de gelegenheid te geven om hun dierbare bezit ook in de toekomst werkende te houden daar ze steeds moeilijker te vinden zijn.
Alle pcb's werken 100% en zijn hier en daar al van nieuwe elco's voorzien, meerdere sliders zijn compleet gereviseerd en uiteraard heb ik alle slidercaps in zowel beige als grijs.
Ik heb meerdere sets slidercaps, dus als iemand er één kwijt is en zich geroepen voelt dan zijn ze ook los te koop voor 5 euro p/st incl. verzendkosten.
Voor alle pcb's, sliders en één set sliderscaps vraag ik 75 euro.
Alle pcb's werken 100% en zijn hier en daar al van nieuwe elco's voorzien, meerdere sliders zijn compleet gereviseerd en uiteraard heb ik alle slidercaps in zowel beige als grijs.
Ik heb meerdere sets slidercaps, dus als iemand er één kwijt is en zich geroepen voelt dan zijn ze ook los te koop voor 5 euro p/st incl. verzendkosten.
Voor alle pcb's, sliders en één set sliderscaps vraag ik 75 euro.