the new Dozart

Dozart

Ouwe rot
Jaja, daar is die weer: een nieuwe Dozart-track. 'uh, wie is dat?' Just listen!
[psychedelic & energetic)
Ben benieuwd wat jullie er van vinden so far...
Het kan gebeuren dat ie af en toe ineens weer *under contruction* is.

https://soundcloud.com/ron-dz/dozart-an-uncensored-move-scene-in-a-temple-of-freakyness

Tips en aanwijzingen uiteraard welkom, :mega:

Gegroet

Last edited by a moderator:
begint als een slechte relax cd
luister maar een beetje naar die fluit
rare hardcore dansjes ineens
tribal worst .... .. . . .. . . .. . . .. . .. . . .. . .
De rest van dat freaky gedoe mocht ook wel worden toegestaan eventueel
vooral ook rond 5.40 mahn *

haha, inventieve en grappige track.. Die solo op 't einde is machtig.. De hoog gepitchte vocals mogen er voor mij uit. Knap gedaan, veel werk aan gehad blijkbaar, good luck. ;)

Dank jullie. :) Ik heb die hoog gepitchte vocals nog even onderhanden genomen vanochtend, die waren ook nog niet helemaal naar m'n zin. Nu wel. :D

Ik vind hem nice & freaky! Maar wil je de track voor een breder publiek aantrekkelijk maken, zul je hem IMHO eenvoudiger, korter en met meer herhaling moeten maken.

Thanks.
Voor een breder publiek moet je iets maken waar mensen in meer of mindere mate aan gewend zijn; het proberen wat 'normaler' te maken. Maar, daarmee vernietig je de spontaniteit ook :o: anyway, ik sla je advies op in mijn geheugen. :okdan:

Ben je track aan het luisteren. Het klinkt goed, maar ik ben hier echt totaal niet in thuis. Ben nu bij een glitch gedeelte, misschien daar een duidelijk(er) ritme bovenop gooien om houvast te houden. Je kan er wel aan af horen dat je hier met plezier aan gewerkt hebt!

Je merkt dat je er veel tijd en plezier in hebt gestopt.
Het einde (laatste deel) spreekt me wel aan. De bending in de opening zou wat mij betreft helemaal weg kunnen . Je zou daar daarmee m.i. een beter contrast krijgen met het onverwachte delen.

Lekker sfeertje om mee te beginnen. Die hoge tingeltjes aan het begin (vanaf 0:46) snijden wel erg hard door m'n trommelvliezen heen. Daar zou ik nog een beetje eq op loslaten.

De sounds en afwisseling zijn dik in orde. Soms is het wel wat atonaal wat ik wat minder mooi vind. Dan lopen er wel erg veel themaatjes hun eigen dingetje te doen. Bijvoorbeeld rond 5:35 en 7:08.

Het outtro had voor m'n gevoel nog wel wat verder uitgewerkt kunnen worden, maar goed. Op en top psychedelische track, dus goed. ;-) Netjes hoor!

Dat moet je precies niet doen. Eenheidsworst is er al genoeg.

Nu weer even luisteren.

Ik was het ook niet echt van plan eigenlijk. :beard:
Zou niet weten hoe ik dit compacter zou moeten maken ook eigenlijk haha.

Lekker sfeertje om mee te beginnen. Die hoge tingeltjes aan het begin (vanaf 0:46) snijden wel erg hard door m'n trommelvliezen heen. Daar zou ik nog een beetje eq op loslaten.

De sounds en afwisseling zijn dik in orde. Soms is het wel wat atonaal wat ik wat minder mooi vind. Dan lopen er wel erg veel themaatjes hun eigen dingetje te doen. Bijvoorbeeld rond 5:35 en 7:08.

Het outtro had voor m'n gevoel nog wel wat verder uitgewerkt kunnen worden, maar goed. Op en top psychedelische track, dus goed. ;-) Netjes hoor!

Thanks man! Ik heb je tips opgevolgd en erin verwerkt. Dat atonale stuk klopte trouwens. Iets zat me ook niet helemaal 100% lekker daar maar kon er de vinger niet precies op leggen. Maar effe wat tonen veranderd, en de vocal daar wat gefinetuned. Maakt echt een verschil!
Einde kan nog iets netter idd.

Vanavond effe opnieuw uploaden.

Ben je track aan het luisteren. Het klinkt goed, maar ik ben hier echt totaal niet in thuis. Ben nu bij een glitch gedeelte, misschien daar een duidelijk(er) ritme bovenop gooien om houvast te houden. Je kan er wel aan af horen dat je hier met plezier aan gewerkt hebt!

OOk daar zit trouwens nog een extra'tje nu. :W

https://soundcloud.com/ron-dz/dozart-the-jolly-scene-of-freakyness

Nieuw versie.

De huidige OP pakt 'm helaas niet.

:verkoght:

Coole sounds, rare structuur wel.. lijkt alsof ie verhakkeld is geweest door bepaalde algoritmen van een computer.. Hij is ook wat lang voor mij persoonlijk.. Voor de rest wel leuk om naar te luisteren. Knap werk geleverd. :halleluja

:verkoght:

Coole sounds, rare structuur wel.. lijkt alsof ie verhakkeld is geweest door bepaalde algoritmen van een computer.. Hij is ook wat lang voor mij persoonlijk.. Voor de rest wel leuk om naar te luisteren. Knap werk geleverd. :halleluja

Thnx! En lol... ik vond het op een bepaald punt juist te algoritmisch klinken, en toen besloot daar eens even wat aan te doen. En dan zeg jij dit. :D

Waarom heb je al twee jaar lang niets meer geupload op Soundcloud.. Ik luisterde net naar "The Balloon", ik vond 'm prachtig, wat een werk dat daar ingezeten heeft. Hat's off. :halleluja

Waarom heb je al twee jaar lang niets meer geupload op Soundcloud.. Ik luisterde net naar "The Balloon", ik vond 'm prachtig, wat een werk dat daar ingezeten heeft. Hat's off. :halleluja

Thanks man. Ja, 'The Balloon' vind ik ook nog steeds een geslaagd werkje van mezelf. 8)

Heb dit jaar toch wel een paar nummertjes geproduceerd hoor. Alleen die had ik weer offline gehaald van SC omdat ik die nog effe een keer onder handen wou nemen (ben nogal perfectionistisch met het online hebben staan van tracks). Binnenkort staan ze er weer. In de gaten houden dus :P

'saywii' is ook dit jaar gemaakt trouwens. Dus weet niet hoe SC aan 2 jaar geleden laatste upload komt? :L

Back