Luctae
syncopaat
Vanochtend een jam sessie gehad in mn cave... Ook deze maar op video gezet. Ik ben benieuwd wat een ieder er van vindt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Dan mis ik gewoon veel muzikale kennis en moet ik het doen op gevoel.

Lekker 303-basslijntje, later mooie heldere tonen en een beetje een oldskool chicago vocal. Well done Captain Caveman

Ik heb er van genotenLekker 303-basslijntje, later mooie heldere tonen en een beetje een oldskool chicago vocal. Well done Captain Caveman
![]()
![]()

Enige "foutje" wat ik kon ontdekken was dat die plucked sound tegen het einde niet helemaal sync loopt. Verder goeie sfeer, zeker verder naar het einde toe!kabbelt lekker voort met mooie sounds. lekker smooth alemaal voor een live performance ook![]()
Ik vind het ook een relaxt stukje geworden dat goed gelukt is! Hele toffe voorbeeldjes ook sKeLeTvM, al vind ik de meeste wel in een ander genre liggen, maar je punt is duidelijk. Zou alleen niet de lat gelijk te hoog leggen voor jezelf OP, heb er plezier in en dan babysteps vooruit, anders heb je kans het plezier te verliezen. Muziektheorie is daar verder niet voor nodig. Zolang je kan horen of iets past of niet kom je al een heel eind, en ik hoor geen valse noten bij jeEnige "foutje" wat ik kon ontdekken was dat die plucked sound tegen het einde niet helemaal sync loopt. Verder goeie sfeer, zeker verder naar het einde toe!
Bedankt voor het luisteren!