[Techno]Ruben Swart - Opium Effect

Dimane

Stamgast
Dudes en duderettes ;)

ik heb weer lekker aan de knopjes zitten draaien en daar is naar mijn mening weer wat duisters uitgekomen! ben benieuwd wat jullie er van vinden!

:okdan::W:walker:

vind de offbeat hihat een beetje saai. Mag wat meer reverb op of zo, of iig een beetje wat meer hoorspel in iig. Het is de hele tijd een beetje 'tik, tik, tik'; vanaf 1:02 zou je dat wel gewoon kunnen aanhouden, daarvoor mag je er wat meer mee doen.

Ik mis sowieso een beetje ruimtelijkheid. Reverb/delay hebben m.i. te een korte delay/reverb-time. Zou dat meer ruimtelijk zijn, klinkt het al veel 'grootser' en spaced het meer.

Wel een chille flow verder, en leuke geluiden. :)

L:euke break rond 3 min. Maar die hihat blijft zo saai de hele tijd maar 'tik, tik, tik' doen. Op zich mag die wel de hele tijd 'tik, tik, tik' doen, maar maskeer dan hier en daar iig de eentonigheid of zo, met filters en/of andere effecten. Mag je wat meer creativiteit in leggen.

Overigens vind ik de bass ook cool. Die veroorzaakt een lekkere flow en vult de roomspace goed. Misschien beetje meer laag erin (evenals je kick).

Al met al geen onaardige track. :)

mooie plaat hoor, maar voor mij persoonlijk is ie te lang, vooral dat einde.. Ik weet dat het is om in te mixen, maar toch. Al bij al een goei plaat, leuke effecten. ;)

Jezus Dimane, wat een vette track. Jij bent toch één van mijn favoriete Synthforumartiesten. Niets aan veranderen is mijn advies. Dit zou ik dus ook gewoon kopen, naast de andere goede artiesten :dj::dj:

Jezus Dimane, wat een vette track. Jij bent toch één van mijn favoriete Synthforumartiesten. Niets aan veranderen is mijn advies. Dit zou ik dus ook gewoon kopen, naast de andere goede artiesten :dj::dj:

daar word ik blij van als ik dit lees!

bedankt allemaal voor de comments! nog wat fine tunen en dan een label zoeken die hier in geïnteresseerd is8)

Klinkt goed, lekkere groove in de gehele track. middenstuk zit lekker. vind het wel een leuke track man ;)

Ik zou wel wat meer percussie erin steken om het wat anders te maken, meer mee spelen.
Met re reversen en effecten op bepaalde percussie kun je heel veel vette dingen doen!

Laatst gewijzigd:
ik vind het een leuke en goede plaat. maar het klinkt niet echt organisch. ook clipt hij wel vaak. ik ben wel van het analoog dit klinkt een beetje 2018 . niet "erg" voor vele. Maar je hoort het wel.

"Overigens vind ik de bass ook cool. Die veroorzaakt een lekkere flow" hier ben ik het mee eens

Back