• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alesis 3630, 2 stuks

Future Funk

Ouwe rot
Native Instruments Maschine MK3

Niet gebruikt. Staat hier nu een paar weken. Ik had in de planning om hem te gaan gebruiken, maar heb nu geld nodig voor iets anders.

Helemaal nieuw. De software zit netjes in de doos en is dus niet geregistreerd. Geen gedoe met het overzetten van licenses en dergelijke. Gewoon net als hoe je hem bij Bax koopt.

Uiteraard inclusief de bon.

Kan worden opgehaald in Groningen stad. Kan ook verzekerd worden verstuurd op mijn kosten. Vaste prijs is 550 euro. Geen inruil.

2 stuks Alesis 3630

2x Alesis 3630 compressor te koop. Met adapter. Werken zoals ze horen te werken. Vaste prijs van 80 euro per stuk. Geen inruil. Kan makkelijk verzekerd worden verstuurd of kan worden opgehaald in Groningen stad.

Attachments

• image3.jpg
    image3.jpg
    51,9 KB · Bekeken: 129
  • image4.jpg
    image4.jpg
    55,2 KB · Bekeken: 116
  • image2.jpg
    image2.jpg
    49,3 KB · Bekeken: 119
  • image1.jpg
    image1.jpg
    48,4 KB · Bekeken: 131
Moderator, kan deze naar de 'te koop' rubriek worden verplaatst? Ik heb het in de verkeerde rubriek geplaatst. Excuses.

Moderator, zou de titel veranderd kunnen worden naar:

'Alesis 3630, 2 stuks'

Maschine is gone.

Een kleine pricedrop voor de Alesis compressors naar 75 euro per stuk.

Back