gebruiken jullie koptelefoons of speakers of .. ?

kijk wel goed uit met je koptelefoon.
hierdoor hebben al veel deejays beschadigingen op gelopen!
zeker als je al een paar uurtjes achter je bakkies zit en je bent lekker aan je resonance knop aan het draaien....

Heb zelf het probleem dat ik niet kan pannen als ik vanuit de main-output van mijn mixer naar de line-in van mijn geluidskaart verbinding heb. Ik heb dus een verbinding nu vanuit de mixer via de headphone; klinkt gek; maar werkt verder prima; en ik kan pannen..... :okdan: (maar moet er eigenlijk toch ooit nog wel een passende oplossing voor vinden).

Origineel geplaatst door Musia7000
Heb zelf het probleem dat ik niet kan pannen als ik vanuit de main-output van mijn mixer naar de line-in van mijn geluidskaart verbinding heb.
ik probeer me een voorstelling te maken van het probleem ,maar begrijp er niets van. je kunt toch gewoon pannen met de pan van je mixer of hoe zit dat dan precies?

Origineel geplaatst door sunny pedaal
ik probeer me een voorstelling te maken van het probleem ,maar begrijp er niets van. je kunt toch gewoon pannen met de pan van je mixer of hoe zit dat dan precies?

Niet zo moeilijk. Vanuit de mainoutput kan ik gewoon niet pannen; vermoedelijk omdat het niet werkt voor de geluidskaart , maar alleen voor losse boxen. Anders zou ik het niet weten. Ik pan trouwens vanuit mijn gearspullen en niet met de mixer zelf.

vreemd
als je ermee aan de gang gaat laat maar eens wat horen b.v. via een persoonlijk bericht
dit lijkt me wel een interessant probleem
groet, sunny

Origineel geplaatst door sunny pedaal
vreemd
als je ermee aan de gang gaat laat maar eens wat horen b.v. via een persoonlijk bericht
dit lijkt me wel een interessant probleem
groet, sunny

Wat is er zo vreemd aan? Dat ik niet kan pannen via de mainoutput..... Dat probleem is er nou eenmaal en daar kan ik (op dit moment) zelf vrij weinig aan doen. Dan maar even een tijdelijke oplossing. Het zij zo...

Back