ff uitblazen...

MacGyverGear

midi-life crisis
Op de saxofoon dus... :)

(geluids)kwaliteit is crappy.. maar ik moest dit melodietje ff vastleggen..
En dacht waarom zet ik het niet gewoon op synthforum??

Verder gewoon wat improviseren dus... :)

sorry voor het begin :D

Vet hoor Mac!!!!, wat een muzikale duizendpoot bende toch ook!!!!!!

leuk thema met mineur en majeur door elkaar zonder net elkaar te bijten :)

Nice....

Altijd leuk en interessant om mensen te zien die toch een pak meer kunnen dan enkel op aan en uit knopjes duwen.

:okdan:

Gaaf, wat geeft Sax toch altijd een lekkere vibe evenals de tracks die je hier regelmatig post.

Dank voor de reacties :mega:
Het is inderdaad een bijzonder instrument... je kunt zoveel expressie in een melodie stoppen.. maar het kan ook knettervals klinken soms.

@Mars: Ja die balans is altijd waar ik een beetje naar opzoek ben.. alhoewel ik sommige nootjes toch achteraf ff anders had willen doen.. maar daar leren we van :)

Had ook een andere opname gemaakt die ook lekker ging maar ging mis met het patterns switchen.. dat moet nu tussendoor met de handen.. Wil ik nogeens wat voor verzinnen met een footcontroller.. maar goed..
En een microfoon voor de sax zodat ik het gewoon via een mixer kan opnemen.. had het nu gewoon met de telefoon opgenomen en de sax is iets te hard nu vind ik..
Maar leuk dat het gewaardeerd wordt.. :)

mineur en majeur klanken mengen kom je overal tegen, zowel expressief / spontaan, als helemaal vastgelegd in muziek theorie
ik ben ook een groot fan!

Arabische/spaanse/indiase (enz) muziek
alles van folk, blues, tot en met funk pop rock & klassiekerige muziek

moll durr toonladder, melodisch mineur,, enz,,

het leven is soms een beetje treuren en soms een zonnetje !
=( :mexico:

hier en daar wringen die meer majeur toonladder gerichte noten maar ik zou inderdaad blijven werken aan ze eerder zoveel mogelijk wel dan niet te gebruiken,,straks ga je nog alles weglaten om het volledig glad te strijken,,weg is dan ook de spanning!

ja, jouw muziek kennende weet ik dat jij daar ook van houdt ja :)
De patterns ben ik wel tevreden over.. maar gaandeweg (tijdens het jammen) kom je toch weer op nieuwe ideeën..
Maar idd gewoon lekker freewheelen.. en hopen dat je een paar happy accidents op je pad mag tegenkomen.. :D

Wat is de sax toch een mooi instrument!

Misschien nog even verder uitwerken... Zoals ik hier ook regelmatig te horen krijg.. :-)

:W

Gracias amigos. :halleluja

Vanavond wederom weer lekker alle remmen losgegooid.. en gister zelfs nog wat zang opgenomen.. :)
Ooit ga ik het wel meer structuur geven/uitwerken... maar je ongedwongen laten meeslepen in het moment.. lekker knoppen drukken en melodietjes proberen is afentoe best lekker idd :mega:

past prima in dance muziek zo'n sax, heeft een mooie klank.. veel expressie..

In 'In the music' van Deepswing zit er ook een... die track is echt m'n all time favourite.. die verveelt me nooit..

Thanks mensen :)
Ik werd een paar jaar terug wel een beetje allergisch voor al die house-achtige tracks.. maar da's gelukkig ook weer overgewaaid. Speel nu bijna (weer) 8 jaar ofzo.. en toen ik jonger was gedaan dus in een bandje.
Ik heb em voor het eerst weer eens gebruikt in het liedje hieronder wat ergens in 2011 maakte..

dat is genieten van jou noten!

ik zie een link naar Donna Summer 'I feel love' in de titel:

I don't feel like summer at all
I donn feel love summer a !

:-D

Back