• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Vintage synth reparatie instrumentarium en onderdelen

Lab of Sound

synthousiasteling of zoiets
Beste forumleden,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik ben gestopt met repareren van vintage synthesizers. Ik heb nog veel spullen staan, apparatuur en onderdelen, waar ik niks meer mee doe. Graag doe ik er iemand een plezier mee die alles zal gebruiken voor het instandhouden van de vintage synthesizers, drumcomputers, etc. die tot nu toe de tand des tijds hebben overleefd. Bijgevoegde foto's geven een idee van alles wat ik wegdoe maar in werkelijkheid is het veel meer.
Ik vraag een vergoeding van 1750 euro. Dit is symbolisch want in werkelijkheid is het vele malen meer waard. Ik heb geen tijd om alles afzonderlijk te verkopen en tevens wil ik graag dat het bij iemand terecht komt die er daadwerkelijk gebruik van maakt. Daarom graag alles in 1 keer weg. Bij serieuze interesse kunnen we een afspraak maken om door alles heen te spitten. Het is gewoon teveel om hier op te sommen.
Tot slot nog een wellicht geinig detail: de halfgeleider tester die op een van de foto's staat (naast de Fluke multimeter) is van wijlen Kevin Lightner, die de "hofreparateur" was van Hans Zimmer en die klanten had zoals Devo, Daft Punk, Red Hot Chili Peppers (zie http://www.synthfool.com/clients.html voor complete lijst).

Hartelijke groeten,

Jack

Attachments

• DSC_0759.jpg
    DSC_0759.jpg
    41,8 KB · Bekeken: 126
  • DSC_0761.jpg
    DSC_0761.jpg
    41,9 KB · Bekeken: 102
  • DSC_0763.jpg
    DSC_0763.jpg
    42,6 KB · Bekeken: 105