Wedstrijdje.... Foto's van je lievelingssynth met je partner.

JohnnyBusca

rocket scientist

Een wedstrijdje!

Post hier een foto van je lievelingssynth met je partner
(of ex en/of moeder).

Een onafhankelijke jury zal de mooiste foto kiezen.

Er zijn prijzen te winnen! Denk aan cv-kabels, audio-kabels en andere kabels en eventueel ............. een kabel. :p
En als het budget het toelaat gooi ik er misschien nog een kabel bij.

Laatst gewijzigd:
TB-303 met ex

TB-303 met ex

met brood in haar hand

Attachments

• 303metex.jpg
    303metex.jpg
    8 KB · Bekeken: 118
Re: Wedstrijdje.... Foto's van je lievelingssynth met je partner.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
[B

Er zijn prijzen te winnen! Denk aan cv-kabels, audio-kabels en andere kabels en eventueel ............. een kabel. :p
En als het budget het toelaat gooi ik er misschien nog een kabel bij.
[/B]

BamBam studio, ism Europeanmusician zal twee jack-jack kabels van 6 meter ter beschikking stellen voor deze webstrijd!

Eat this !

Eat this !

Ik ben trots op mijn lieve moeder. En met een 303 in haar handen is ze nóg mooier dan gewoonlijk.

ma_plus_303.jpg

Op de achtergrond zie je overigens een van mijn twee Yamaha bakken (de andere is een akoustische gitaar).

Laatst gewijzigd:
de winnaar is bij deze bekend ;)

Olaf (die nog piepende oren heeft van de return up the bass avond in de vloer met als hoogtepunt cubic van 808 state)

..... cubic van 808 state)

Hmm, dit nummer heb ik nog op plaat. Heel tof nummer weet je toevallig waar het loopie meegemaakt is ? Ikdacht zelf een elek. gitaar.

Greetinx DJ R2, RSI Records

Wat ik ook nog vragen wil, is er hier een krokodil

Ok het is dan niet mijn vriendin en ook niet mijn synth, maar wel de vetste synth en een lekker ding.....

Attachments

• test.jpg
    test.jpg
    42,5 KB · Bekeken: 118
nou bambam kom eens met het goede voorbeeld dan :-p

zodra ik mijn vrienden in mijn woning krijg zal ik ook wel wat posten, maar tot die tijd ... tja ;{

Geen van mijn drie vriendinnen wil op de foto... Ik ben nog steeds bezig ze te overtuigen. :(

Back