Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon veel van dit soort tracks luisteren om jezelf te laten inspireren, tenminste, dat werkt bij mij erg goed
Dit vind ik zelf ook altijd erg lekker
Bij een goede techno plaat zijn het altijd de kleinste dingen die zon track tof maken.
Ik vind het best te pruimen. Volgens mij zou de track veel meer tot leven komen als je hem wat dynamischer maakt. Dat kan al prima met de geluiden die je hebt. Je zou al kunnen beginnen om een lichte LFO op de cutoff van de baslijn te gooien. Dan nog wat cutoff autimatiseren. Wat elementen weghalen in je mix en weer terug brengen.
De tekening is nu wat ruw opgezet, nog wat schaduwwerk en hij komt tot leven... Good busy!

Vind dit echt een sterke track.
Lekkere basloop, strakke drums en lekkere subtiele sounds.
Echt heerlijk dansbaar ook!
Ik vind m nu duidelijk een stuk aantrekkelijker om naar te luisteren. Lekker bezig!
Ik heb nu de bas en de akkoorden geautomatiseerd en de mix nog iets dikker proberen te maken. En ik heb er zowaar maar eens een paar up- en downlifters tegenaan gegooid. Verder weinig aan het arrangement veranderd. Toch is het nummer volgens mij wel weer wat beter geworden.
https://soundcloud.com/geoffrey_t/housey-wousey-7
Drums (en dan vooral kick) komen in deze laatste versie veel beter tot hun recht. Mooie vooruitgang tegenover de eerste versie(s)!