hopefull

Hij is niet slecht hoor, maar 't is toch niet mijn stijl. Een paar opmerkingen : het nummer begint veel te plots, jullie zouden een mooie intro mogen creƫren. Dan, die piano is erg repetitief, dat geeft de track geen meerwaarde. Laten we zeggen dat ik hem persoonlijk wat saai vind. Jullie zijn wel allen goeie muziekanten. Veel succes ! :)

thanks voor de feedback!

Ik vind het wel een lekker nummertje. Beetje Kruder en Dorfmeister-sfeertje.

Grammar nazi: het is Hopeful.

Lekker trackie zeg! Mooie groove!

Klein puntje van kritiek, die blazers staan wat hard en zijn gortdroog gemixt. die mogen wel wat meer spacen met delay/reverb combo!

Ik vind het wel een lekker nummertje. Beetje Kruder en Dorfmeister-sfeertje.

Grammar nazi: het is Hopeful.

Dat is het inderdaad, een K&D vibe. Lekker wel hoor. Ben het wel eens met de kritiek op het pianootje dat wel iets gevarieerder zou kunnen misschien. En ik vond zelf de trompet soms iets te ver over het toonzuivere randje heen zwalken. Is best een cool effect in principe, maar voor mij zou het net een tikkie minder mogen. Een delay/reverb op de blazers zou inderdaad heel tof kunnen zijn. Al met al zeker wel een fijne productie en een goede sound, keep us posted!

Ik zal is checken naar wat meer reverb/delay. En kijken hoe de trompet klinkt als ik hem iets netter inspeel. Ben zelf ook wel benieuwd.

Thanks for the comment.

Ik vind dan weer juist niet dat je dat trompetje netter in moet spelen. Ik vind dat heeeeeerlijk! Hij staat wel echt te hard in de mix en kan zoals gezegd wel wat nattigheid gebruiken. De piano mag iets meer variatie hebben misschien, maar dit stoorde me niet.

De Kruder & Dorfmeister stijl vind ik echt tof. Meer van dit aub!

ben een beetje gaan mixen. trompet stond inderdaad echt een stuk te hard. Inmiddels wat zachter gezet en wat meer reverb er op gezet. Zal het in de loop van de week ff uploaden.

thanks voor de inputt

Niet echt mijn smaak, maar met plezier beluisterd. De sax is naar mijn idee iets te luid in vergelijking met de trompet. En de trompet, die mocht wat mij betreft wat meer ruimte krijgen, want die klinkt heel fraai.

Goed bezig :okdan:
suggesties:
trompet zachter en naar links
sax naar rechts pannen en zachter
guitar harder
piano variatie
bassline (af en toe geeft de guitar een hint hiernaartoe)

Toeter wat netter ingespeeld en wat zachter gezet en iets meer galm er op gezet .

https://soundcloud.com/monkeystuff/hopeful

Heel fijn, wat me initieel een beetje tegen stond is nu inderdaad verdwenen. Mooi hoor!

Goed bezig :okdan:
suggesties:
trompet naar links
sax naar rechts pannen
guitar ietsje harder
piano wat kleine variaties erin aanbrengen
bassline (af en toe geeft de guitar een hint hiernaartoe)

Dit zijn goede suggesties van GENtleG die ik nog wat naar mijn smaak heb getweakt, mocht je er nog aan door willen werken. Hij is nu al erg mooi en geen van genoemde zaken zijn storend, dus je zou het natuurlijk ook gewoon zo kunnen laten verder.

Thanks voor de suggesties. Ik ga weer lekker pielen.:)

Back