Black Eyed Peas...

slash

~YOROSHIKU~
Is dit nu mijn geheugen die slechte dingen niet onthoud?

Of zat in Black Eyed Peas nooit een verschrikkelijk dom blank wijf dat voor geen meter kan zingen, geen expressie heeft, en de hele appeal van Black Eyed Peas voor mij in de stront heeft gejaagd?

:(

Ja dat klopt, black eyed peas was ooit een groep zonder die gwen steffani look alike. Ze hebben voor het huidige album 2 enorm goede albums gemaakt (black eyed peas & bridging the gap), en dat was live ook smullen. Nu dat grietje er bij zit zijn ze live NIET te pruimen, laatst bij de mtv europe awards ging Justin Timberlake er maar snel bij staan zingen om de boel nog enigzins te redden !!

de nieuwe cd heb ik nog niet gehoord, maar de eerste 2 albums (zonder vaste zangeres) zijn echt retegoed... Behind The Front en Bridging The Gap.
Joints & Jams en Karma zijn gewoon klassiekers, maar 1 van mijn persoonlijke favorieten is Tell Ya Mama Come; energieke positieve hiphop, echt relaxed.
Hoewel ik de boodschap achter Where Is The Love erg goed vind mag het van mij wel wat minder zoetsappig. ik hoorde dat Justin Timberlake ook daadwerkelijk een van die hoge achtergrondzangstemmen was op die track...

Origineel geplaatst door C-Code
Ja dat klopt, black eyed peas was ooit een groep zonder die gwen steffani look alike. Ze hebben voor het huidige album 2 enorm goede albums gemaakt (black eyed peas & bridging the gap), en dat was live ook smullen. Nu dat grietje er bij zit zijn ze live NIET te pruimen, laatst bij de mtv europe awards ging Justin Timberlake er maar snel bij staan zingen om de boel nog enigzins te redden !!

das idd waar, live zijn ze niks, echt shit,

Ik vind dat justin geval trouwens ook shit ook zo'n ....., :(

Ik vond het altijd al niks. En nu is het nog steeds ruk, alleen het kijkt wel een stuk prettiger :D

sorry maar tis wel mijn ding....

ik vind die zangeres van de bep wel wat hebben ook al is het kwalitatief niet zo mooi klinkend.
echt vind ik brody van de distillers ook een geweldige zangeres dus mijn mening kan nooit echt serieusa genomen worden op dit vlak.

bij mij op m'n werk komt die cd wel eens langs. Dat vrouwtje klink af en toe sprekend als Nelly Fortado. (of schrijf he dat anders).

..wél een lekker ding!

Maar beide nummers, 'Where's the love' en 'Shut up' zijn echt superwanky. Gewoon zo lullig, alles, de videoclip, de tekst, de muziek, alle geluiden..

Toch schijnen veel mensen dit leuk te vinden. Curieus...

Origineel geplaatst door Fokov
Maar beide nummers, 'Where's the love' en 'Shut up' zijn echt superwanky. Gewoon zo lullig, alles, de videoclip, de tekst, de muziek, alle geluiden..

je bent zelf lullig. wat is er precies mis met de tekst van where is the love?
dat de geluiden wat te soft zijn vind ik wel, maar de boodschap is niet verkeerd.
ik luister een hoop hiphop, maar ik vind de black eyed peas helemaal geen slechte lyrics hebben.

beter dan bijvoorbeeld een 50 ct die na 15 jaar het wiel opnieuw uitvindt met zijn zogenaamde gangsterrap. wat een loser.
positivisme rules! (zegt de grootste NIN fan ooit...)

Origineel geplaatst door Slipperman
were's the love akkoorden schema is aardig gejat van natalie imbruglia's torn :)

torn is niet van natalie imbruglia, tis een cover en geschreven door de band Ednaswap.

ik zag da meiske van de BEP vanmiddag trouwens in die nieuwe single... ze kan echt voor geen meter zingen, echt een heel lelijk geluid komt er uit zo'n niet onaantrekkelijk vrouwtje zeg.

Origineel geplaatst door cyan_circle
torn is niet van natalie imbruglia, tis een cover en geschreven door de band Ednaswap.

ik zag da meiske van de BEP vanmiddag trouwens in die nieuwe single... ze kan echt voor geen meter zingen, echt een heel lelijk geluid komt er uit zo'n niet onaantrekkelijk vrouwtje zeg.

Dit was inderdaad de aanleiding voor deze post. Toen ik "where is the love" hoorde dacht ik nog dat het een tijdelijk ding zou zijn...

He gaaf, weer een lekkere rel thread!

Als we maar hard genoeg zeuren gaan onze kleine neefjes nichtjes het kopen om lekker tegendraads te zijn, kunnen we nog veeeeel meer zeuren.

Nou ja, schiet mij maar lek maar ik pruim die commerciele meuk wel hoor.

Back