Minotaur Electronics - The Color Wheel

vcovca

NOXGENUS
Zo nu en dan bedenk ik me dat ALLES in Logic moet. Althans, alles analoog de Motu in en alles in Logic in sporen opnemen. Klinkt toch wel 300% beter dan zo'n A&H Mixwizard.

Het is wat lang, want het werd een soort van doorlopend iets. Zie het als een grote schets ofzo 8o)

https://soundcloud.com/minotaur-electronics/the-color-wheel

Erg lekker! Fijne string die erbij komt :). Zelf neem ik ook sporen op (ook motu hehe) in logic, om daarna af te mixen en eq-en enzo. Heb lang zitten twijfelen om een (digitale) mixer te kopen, maar was laatst met het werken in logic toch wel blij met de mogelijkheden (makkelijk automaten, ff extra delay of reverbje, imaging, etc) die je dan hebt tov een mixer.

Is dit één take in verschillende sporen opgenomen? Of delen opnemen en daarna arrangeren in logic?

Nee alles in een take. Arrangeren is totaal niet mijn ding.

Dus eigenlijk:

Analog Rytm voor drums
Digitakt voor strings en nog wat rommel, plus sequencer van de Erebus en de Minibrute.

FX zitten gedeeltelijk in Logic, gedeeltelijk outboard.

Heel gaaf dit, klinkt super! Mooie geluiden en mix, fijne opbouw. En die Analog Rytm kinkt ook tof trouwens, maar dat mag natuurlijk ook wel voor 1600 euro. Zoiets zou ik ook best willen hebben als ik dit zo hoor, maar kan ik me momenteel helaas niet permitteren. Wie weet brengt Behringer binnenkort uitkomst, haha!

Hoe dan ook, een fijne track, ik heb ervan genoten.

okee, wat lang, en die twee noten in het begin vond ik zwakjes, maar je maakt het meer dan goed. Heb de laatste minuten met plezier geluisterd. Veel succes ! :)

Back