Hope || downtempo//chill met Digtone

Leuk zeg! Had van mij wel wat meer baslijn aanwezig mogen zijn, maar zeker een leuke track.
Hoe bevalt de Digitone? Ik vind het een erg leuk en veelzijdig ding!

We hebben niet allemaal dezelfde smaak Gloomy, maar toch heel erg bedankt voor het luisteren!

Leuk zeg! Had van mij wel wat meer baslijn aanwezig mogen zijn, maar zeker een leuke track.
Hoe bevalt de Digitone? Ik vind het een erg leuk en veelzijdig ding!

Hey Marc, bedankt! Er is een behoorlijke baslijn aanwezig, maar misschien ligt het aan mijn mixingskills (die ik niet echt heb) dat hij een beetje wegvalt.
Ik vind de Digitone erg leuk en een echte toevoeging voor mij. Maar sowieso die Elektron workflow is vooral wat mij aantrekt. Die sequencer kan bijna niemand aan tippen. Nu nog samplen in de Deluge om meer dan 4 tracks te kunnen gebruiken. Heb ook de Digtakt, maar die sampled helaas (nog) niet stereo.

Ik word steeds meer aangetrokken tot de digitone. Leuke demo! Lijkt me tof als je een keer iets dergelijks doet onder ritmische begeleiding van de digitakt...

Van november 2016, de dag dat die verdomde kerel met een mes voor me stond, heb ik nooit meer dan 3-4 uur per nacht&dag geslapen. Ik slaap nooit meer dan een kwartier per keer, en dan schiet ik wakker. En vergeet mijn erge diabetes niet, die doet een mens heel erg gevoelig worden.. En ja, ik ben te bruut geweest. Sorry voor mijn reaktie, ik had beter gekunnen. :(

Heftig zeg... Kan me voorstellen dat dat er aardig in hakt. Je reactie is geen ramp, je hebt wel wat credits opgebouwd hier op het forum denk ik zo, het viel me gewoon op.

heb de reaktie geplaatst op soundcloud; maar herhaal het hier, erg mooi, erg goed.
en herhaal wat ik vaker heb gezegd hier op synthforum, de "beperkingen", van het gebruik van éen instrument, kan juist hele krachtige tracks opleveren. dat moet ik nog leren, als volbouwer, stapeler, etc.

p.s. ik ken de digitone niet, zal eens googelen. ik ben geheel gericht op het digitale domein...

Dank je wel Vink!
Inderdaad je beperken tot het minimale levert soms meer op dan je te verzuipen in zoveel mogelijkheden.
Ik vind de Digitone een erg leuke digitale synth, maar ik kan het niet vaak genoeg zeggen, het is vooral de sequencer die hem leuk en heel bruikbaar maakt.

Mooi downtempo wat aangenaam klinkt als je bv. 's avonds laat nog een stuk snelweg moet afrijden. :) Er zit toch zeer zeker een baslijn in, zou ik zeggen.

@e-Gloomy-nations: daar schrik ik van wat je is overkomen. Ik hoop oprecht dat het snel beter met je gaat.

@e-Gloomy-nations: daar schrik ik van wat je is overkomen. Ik hoop oprecht dat het snel beter met je gaat.

Dank je wel Disharmonic, van harte. Is heel lief van je ! :)

Back