Met een maat (David Sullivan) deze track gemaakt. Van David leer ik enorm veel op het gebied van mixen en eq-en en van mij krijgt hij een stukje 'nuchterheid' en no nonsense terug
. Wat ook erg leuk is om samen de verschillende mogelijkheden van mijn synths te ontdekken, wat ik in mijn eentje toch minder snel doe.
Voor de liefhebber van gear info:
Dit is een projectje waar we een aantal weken voor op woensdagavond een uur of twee hebben zitten pielen met de digitakt, analog rytm, moog slim phatty, roland ju-06, prophet rev2 en virus b. Bijna alles apart logic in via motu 828MKII + phonic ada8 en in logic eq, mixwerk en wat extra galm naast de lexicon mx200.
Uiteindelijk het master stereo spoor opgenomen in one go met een enkel pattern op de machines.
Enjoy
. Wat ook erg leuk is om samen de verschillende mogelijkheden van mijn synths te ontdekken, wat ik in mijn eentje toch minder snel doe.Voor de liefhebber van gear info:
Dit is een projectje waar we een aantal weken voor op woensdagavond een uur of twee hebben zitten pielen met de digitakt, analog rytm, moog slim phatty, roland ju-06, prophet rev2 en virus b. Bijna alles apart logic in via motu 828MKII + phonic ada8 en in logic eq, mixwerk en wat extra galm naast de lexicon mx200.
Uiteindelijk het master stereo spoor opgenomen in one go met een enkel pattern op de machines.
Enjoy

. Daarnaast zitten er ook behoorlijk wat verschillende reverbs in de track die het effect wat je bedoelt misschien geven. Aangezien we hier maar 1 stereo spoor hebben kunnen we niet veel meer aan deze mix doen, maar ik neem het zeker mee in een volgend project.