voel me net een kaulo rockster

Man, je zier er slecht uit ! Zo stoned ! Is niet mooi om te zien.. Threw me back in time ! :r

Je track vind ik eerlijk gezegd ook één van je mindere..

Maar toch alleszins veel succes en veel plezier met het produceren ! :P

Gaan wij nu hier op elkaars uiterlijk letten? wat een onzin. focus je op de muziek of laat het gaan.

Haha, ik wist dat er zulke reakties zouden komen, maar ten eerste ben ik van mening dat dat "stoned" zijn, eerder gespeeld is dan echt, en ten tweede : ik zie mezelf in de spiegel jàren geleden toen in onder de heroïne zat, en daar heb ik écht genoeg van. :W

de beste muziek is gemaakt onder de invloed van heroine, maar dat terzijde. het vergelijk met cannabis vind ik alleen wel vergezocht.

Maar goed dat je clean bent :okdan: want heroine is aan het eind vd dag echt de grootste rotzooi die er is.

e-Gloomy-nations Beetje treurig hoor.. Mij vergelijken met een heroine junkie.. Ik rook gewoon een jointje in deze video en die 'ruige' look dat is opzettelijk gedaan om de video een ruig tintje te geven.. Dat hoeft toch niet clean te zijn?

e-Gloomy-nations Beetje treurig hoor.. Mij vergelijken met een heroine junkie.. Ik rook gewoon een jointje in deze video en die 'ruige' look dat is opzettelijk gedaan om de video een ruig tintje te geven.. Dat hoeft toch niet clean te zijn?

Zei ik ook al hoor : "is eerder gespeeld, dan echt", dus ik vergelijk je niet met een junkie, alleen de manier hoe je eruit ziet op de video.. Natuurlijk hoeft dat niet "clean" te zijn. Ik volg je nu al jaren, ik heb geen klagen. Doe maar lekker voort. Het deed me gewoon effe terug denken aan die verschrikkelijke heroïne. :luv:

Back