Hoe AN-200 / EA-1 in 19inch rack plaatsen?

omc

boem
Ik ben opzoek naar een manier om mijn AN-200 in een 19 inch rack te hangen. Ik ben op de site van quicklock wel wat onderdelen tegen gekomen maar er zat niets bij waardoor je hem helemaal recht kunt plaatsen. Is dit zowiezo wel mogelijk? (Zelfde geld voor bv EA-1 enz.) Hij zal zowiezo bovenin moeten ivm de uitgangen maar dat is geen probleem voor me.

sku_RS_663.jpg

Dit zou een oplossing kunnen zijn maar is het toch niet helemaal. Ik heb hem dus liever gewoon helemaal recht staan.

Zie plaatje, niet echt mooi vormgegeven maar duidelijk genoeg toch? *D

Attachments

• an200.jpg
    an200.jpg
    6,8 KB · Bekeken: 113
ik ken de an200 niet, maar voor veel apparaatjes kun je speciale rek-oren kopen om ze netjes vlak in je rack te kunnen schroeven.

Iemand toevallig een link van een site die dat soort dingen aanbied (en je ook online kunt zien / zoeken)
Google helpt me helaas niet verder.

Origineel geplaatst door omc
Iemand toevallig een link van een site die dat soort dingen aanbied (en je ook online kunt zien / zoeken)
Google helpt me helaas niet verder.

Meestal bieden de fabrikanten zelf van deze accessoires aan, ik heb ff voor je gekeken op de sites van yammie & korg, maar helaas.......... niks te vinden........

heel maf idee misschien.....

Onder veel desktop-apparaatjes vind je van die rubber dopjes, daaronder zitten meestal schroefjes.
Is het 'n idee om je apparaatjes met deze schroefgaatjes (waarschijnlijk wel langere schroeven nodig) op 'n metalen plaatje te schroeven, wat je weer in je rek kunt schroeven ??

Back