Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Toon
Als je ze synct starten ze ook op hetzelfde moment.
Origineel geplaatst door robpapen
Hoi,
Tijd voor een masterclass training![]()

Hoi,
Hetgeen wat gebeurt in de Andromeda gebeurt met veel analoge synth.
De start fase van de oscillator is namelijk willekeurig.
Digitale oscillators hebben vaak de mogelijkheid wel om deze start fase vast te zetten.
Bij de Andromeda kan dat niet, dus eventueel de tweede oscillator een octaaf hoger zetten of "vet" detunen.
Groeten,
Rob

Wat moet ik hier bij voorstellen?Origineel geplaatst door Da Fransz
"Osc PhaseInit" functie zoals de Virus???
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Wat moet ik hier bij voorstellen?
Elke keer dat je een nieuwe noot aanstuurt een reset op al je VCOs?
Klinkt als een leuke maar weinig bruikbare functie?
Origineel geplaatst door Da Fransz
Ik vind dit een geweldige functie. Je zorgt er op deze manier voor dat alle attacks extact gelijk zijn. Je voorkomt op deze manier vervelende tikken.
wat betreft tikken. Je kunt echter ook in de Microwave I de startfase vastzetten
Alle attacks extact gelijk zijn... Daar ga ik over nadenken, want ik pak hem niet.Origineel geplaatst door Da Fransz
Ik vind dit een geweldige functie. Je zorgt er op deze manier voor dat alle attacks extact gelijk zijn. Je voorkomt op deze manier vervelende tikken.
Inderdaad. Met name ook voor het maken van drumsounds erg geschikt.
De Waldorf Microwave I iswat betreft tikken. Je kunt echter ook in de Microwave I de startfase vastzetten
![]()
Cheers,
Rob
wat betreft tikken.", dat de envelopes op 0 ook echt heel erg 0 zijn ne dus meestal tikken of dat je het met die startfase altijd kunt onderdrukken?Origineel geplaatst door bikkel
Wat bedoel je met "De Waldorf Microwave I iswat betreft tikken.", dat de envelopes op 0 ook echt heel erg 0 zijn ne dus meestal tikken of dat je het met die startfase altijd kunt onderdrukken?