Andere hobbys?

Had altijd al veel hobby's, maar moet zeggen dat muziek/synths wel uit de hand is gelopen. Ook qua tijd... Ben er zelfs minder om gaan werken 😇

- Verder doe ik graag aan poweliften/gewichtheffen. Iets minder fanatiek dan voorheen, want ik moet er wel erg veel voor doen en laten om verder te komen (of überhaupt op niveau te blijven). Het lijkt zo'n simpele sport, er zijn echter maar weinig mensen die het ook kunnen wat techniek betreft.

- Ik ben tussen de bedrijven door altijd bezig met de werking van het menselijk lichaam, de verbinding tussen lichaam en geest in een medisch/biologische context, maar ook in filosofische zin. Ik ben ook wel een beetje een vakneuroot en ben aardig op de hoogte van de ontwikkelingen in de jeugdpsychiatrie.

- Ik wandel graag met mijn vrouw en onze hond. Lekker het bos in.

- Koken, volledig natuurlijk en experimenteel. De kamado staat hier het hele jaar door te roken... Ik ben altijd op zoek interessant drank/spijs combinaties en ben enorme liefhebber van whiskey (heb al een aardige verzameling), maar mooie rum, speciale bieren of een goede rode wijn is ook interessant🥃🍷🍺

- Af en toe een goede film of serie. We hebben hier een leuke en goed afgestelde 5.1 set, dus ik zoek graag de films/series op die daar veel aandacht voor hebben.

@MacGyverGear 😂 die kat...

Katten zijn geen hobby.
Katten zijn een manier van leven! ;)

Wij hadden er twee waarvan er inmiddels nog één van over is.
Ze is een paar weken geleden honderd geworden (nou ja, eenentwintig jaar dan), dus de wilde haren zijn er wel een beetje af.
Vooral veel slapen, eten en knuffelen.
Oh ja....en spinnen....heel veel spinnen, maar dat doet ze al vanaf haar geboorte eigenlijk.
Misschien is hobby ook wel een understatement ja. Meestal liggen ze hier ook een beetje te luieren maar ze melden zich wel steeds vaker.. en niet alleen voor voer. Ze willen gewoon dat je met hun bezig bent ofzo.. en ben daardoor stukken minder met muziekmaken bezig. Is misschien wel goed ook. :)

Maar 21? Dat is een mooie leeftijd. Hoop dat ze nog veel langer mag blijven, liefde doet leven zeggen ze. De katten hier zijn eigenlijk van mijn vriendin maar trekken wel heel erg naar mij. Ben ook met katten opgegroeid, en verschillende gehad.. doet altijd pijn als je afscheid moet nemen.. maar ja.. je gaat toch wéér voor de beil. Het trouwens ook een hond gehad. Sam. Kruising Mechelse herder/Berner Sennen. Prachtige tijd gehad maar de buurt vond dat ie te waaks was en heeft daardoor zijn leven voortgezet bij mijn ouders en 13 geworden.. en zo zag ik em toch nog regelmatig. :)

Bij mij komen verschillende hobbies ook steeds meer samen.
Muziek en fotografie/video liggen bij steeds meer in elkaars verlengde. Beeld en geluid zijn steeds sterker met elkaar verweven.

Op dit moment komt daar ook knutselen bij.
Voor een muzikaal idee ben ik inmiddels aan het knutselen geslagen om uiteindelijk een videoclip met knutselwerk en stop motion animatie te maken.
Dat is ondertussen enigszins uit de hand gelopen, maar wel heel leuk om te doen en over na te denken.

162244483_477174610386783_5153679038265244967_n-1.jpg
tempImageZJtr9y.png
tempImageqhL6Xk.png

Voor een muzikaal idee ben ik inmiddels aan het knutselen geslagen om uiteindelijk een videoclip met knutselwerk en stop motion animatie te maken.
Lijkt me dat er heel veel tijd in gaat zitten, maar wel heel leuk! :)

Lijkt me dat er heel veel tijd in gaat zitten, maar wel heel leuk!
Yep, ben er al meer dan een jaar mee bezig, maar het is zo leuk en interessant dat het resultaat niet meer het primaire doel is.
Ik hoop echt dat er eens een mooi afgerond nummer/filmpje uitkomt, maar voorlopig is de weg daarnaartoe het interessantst.

Op dit moment ben ik bezig om Ikea pennenbakjes ( á € 0,49 de twee) om te bouwen tot villawijk. ;)

Katten zijn geen hobby.
Katten zijn een manier van leven! ;)

Wij hadden er twee waarvan er inmiddels nog één van over is.
Ze is een paar weken geleden honderd geworden (nou ja, eenentwintig jaar dan), dus de wilde haren zijn er wel een beetje af.
Vooral veel slapen, eten en knuffelen.
Oh ja....en spinnen....heel veel spinnen, maar dat doet ze al vanaf haar geboorte eigenlijk.
Ik dacht dat een kat gewoon standaardmateriaal was in een studio setup. die van mij hangt toch altijd hier in de zetel, en denkt dat hij "de producer" is ;)

Tweedehands Goldwing + je meest favoriete synths van het geld dat je uitspaart? Voor zover ik zie zijn Goldwing eigenaars zuinig op hun machine, dus lijkt mij dat er tweedehands ook wel mooie dingen te scoren zijn.
Er zijn er nog van de familie die er van houden hoor;)

cad869315aa997b0dc81444549c3f3c5.jpg

Ja, ik zie lezen niet veel voorbij komen 👍 Terwijl dat zo heerlijk is. Sinds de uitvinding van de e-book reader lees ik elke dag en dat al jaren lang. Minstens een boek per week en van studieboeken tot fictie en alles wat er tussen zit.
Mijn vrouw heeft een e-reader, maar mijn soort boeken zijn er niet echt voor te vinden en al helemaal niet betaalbaar.
Bovendien vind ik ze met afbeeldingen (nog) niet echt lekker werken.
Aangezien de meeste van mijn bijna 2300 boeken non-fictie titels zijn met het nodige grafische materiaal ligt een e-reader voor mij nog niet echt voor de hand.

Oh ja....ik hou wel van lezen.

Zeilen
Restauratie 100-jarige houten sloep
Tekenen en ontwerpen
Benieuwd naar die sloep ! foto's ?

Anyway, Ik kook veel en graag, BBQ me een aandoening het hele jaar door, ik zeil graag, ik drum veel. Oh gamen doe ik ook. Oh kinderen en de poes, die Push heet.

Ja, ik zie lezen niet veel voorbij komen 👍 Terwijl dat zo heerlijk is. Sinds de uitvinding van de e-book reader lees ik elke dag en dat al jaren lang.
Mijn vrouw heeft een e-reader, maar mijn soort boeken zijn er niet echt voor te vinden en al helemaal niet betaalbaar.
Bovendien vind ik ze met afbeeldingen (nog) niet echt lekker werken.

Ja, lezen ook. Heb geen e-reader, maar lees vanaf een simpele huis-tuin-en-keuken tablet. Non-fictie, onderwerpen als astronomie, natuurkunde, en aanverwante onderwerpen, maar ook veel geschiedenis. Bijna altijd in het Engels, en als je weet waar je moet zoeken is het kosteloos. Afbeeldingen werken inderdaad maar zozo, maar is voor mij meestal minder belangrijk.

Mijn hobby is zoveel omvattend dat ik er bijna geen andere hobbies naast heb.
Ik ontwerp, bouw en speel met mijn modulaire synthesizer (check mijn onderschrift ;) ).
Verder ben ik huisman, heb twee honden die er regelmatig uit moeten, en een eigen huis wat nooit af is...

Back