Andere hobbys?

Benieuwd naar die sloep ! foto's ?

Anyway, Ik kook veel en graag, BBQ me een aandoening het hele jaar door, ik zeil graag, ik drum veel. Oh gamen doe ik ook. Oh kinderen en de poes, die Push heet.
DSCN3183.JPGDSCN3184.JPGDSCN3185.JPGDSCN3342.JPGIMG_6798.JPGIMG_9560.JPGiphone 035.JPGIMG_8085.JPG

In de natuur zijn. Dat is altijd fijn 🌳🌞🌈

Oja, dit trouwens ook! :) Als het kan qua tijd in het voorjaar/zomer van 's morgens heel vroeg tot laat in de middag struinen in een natuurgebied en een lekker stuk wandelen. :walker:Verrekijker mee voor de vogeltjes, rugzakje voor eten/drinken en veldkrukje. Wel moet het een beetje goed weer zijn, dit jaar nog niet veel geluk daarmee...

En wil e.e.a. combineren. Heb een Sonicware Liven, mooi compact en de kunststofbehuizing is in dit geval een voordeel, maakt het licht. Ben nog bezig met een beschermende "flightcase" zodat ik het kan meenemen in de rugzak. Merk dat iets van hout al snel wat zwaar gaat worden, een stevige kunststofcontainer met de goede afmetingen is missschien eigenlijk wel voldoende. Op een rustige en mooie plek in de natuur wat pielen en spelen, lekker in het zonnetje, dat maar 'ns proberen.

Op een rustige en mooie plek in de natuur wat pielen en spelen, lekker in het zonnetje, dat maar 'ns proberen.

Gewoon lekker luisteren naar de omgeving is ook al fijn hoor 😀

Ik zie zo vaak mensen in de mooiste natuur druk bezig met hun telefoon. Kijk om je heen, ruik en geniet!

Ook leuk: op een bankje zitten, je ogen sluiten en alleen luisteren. Dat is dan mijn mediteren, even helemaal niets.

Of de geur van het bos na een regenbui, hmmm 😁 Nu ik het zo opschrijf denk ik dat de natuur me nog het meeste inspireert.

Naast synths pielen, speel ik basgitaar, maak ik zelf meubels, en fiets ik graag. Net de nieuwe Canyon Grizl gravelbike gekocht en ook al ontvangen. Ik probeer 120km per week te fietsen, op de racefiets, gravelbike of MTB (en niet elektrisch zolang het nog gaat met mijn kapotte rechterknie). Inderdaad lekker om buiten te zijn, waar ik van oorsprong vandaan kom (Zevenbergen) is het nogal kaal en treurnis alom, maar waar ik nu woon (Rosmalen) is het heel mooi, bossen en zandverstuivingen in de buurt (Maashorst, Drunense duinen, Bedafse bergen, de Campina etc. etc.) hartstikke mooi.

Gewoon lekker luisteren naar de omgeving is ook al fijn hoor 😀

Ik zie zo vaak mensen in de mooiste natuur druk bezig met hun telefoon. Kijk om je heen, ruik en geniet!

Doe ik ook, hoor! :) Maar lekker lopen in de natuur in een mooie omgeving brengt je ook in ontspannen toestand en ben je misschien ook wat ontvankelijker om creatieve ideeën de vrije loop te geven. Wil het met die Sonicware toch 'ns proberen, het is ook gemakkelijk mee te nemen. Begin met wandelen op zo'n dag al heel vroeg in de ochtend, vooral als het later op de dag warm gaat worden. Het tempo gaat sowieso na het middaguur vaak een stuk naar beneden en met langere pauzes. Om dan 'ns een uurtje te pielen, dat past misschien wel in de flow van de dingen. 8)

Bezig met de telefoon ben ik eigenlijk nooit zo, ook niet als ik thuis ben. Het zijn eigenlijk maar rotdingen als je het mij vraagt. :beard:

Hobbies...
- Fotografie
- Videografie
- Klussen (ja, dat is ook echt een hobby geworden)
- Programmeren
- Modelbouw (laag pitje sinds er kinderen zijn)
Of ik nog tijd over heb aan het eind van de week?
Nope.

Naast muziek:

Ik heb kippen, kalkoenen en varkens voor de hobby :) (en voor de eieren en het vlees)

En ik ben natuurliefhebber :D
Gaaf! Ik zou ook varkens willen, maar ik weet ik niet of ik me er toe zetten kan om ze op te eten. :W

Laatst moest ik ergens in de middle of nowhere ergens zijn en liepen er iets van 10 varkentjes in de wei, die kwamen me vrolijk begroeten met zijn allen, superleuk!
Het is jammer dat varkens geen eieren leggen, anders kan ik ze daar nog voor nemen, en anders toch maar voor de gezelligheid. Alleen die rotzooi die ze maken.. :D

Voor de hobby programmeer ik nog wel eens wat in php / mysql en css+html. Voor werk zou ik 't niet willen doen, maar als hobby is het erg relaxed om te doen.

Verder heb ik sinds een tijdje een CNC bovenfrees, de bedoeling is om er wel bedrijfsmatig mee bezig te zijn zo af en toe voor wat opdrachten, maar gewoon een beetje er mee spelen, zie ik ook wel als hobby inmiddels.

Verder, ik heb altijd een hekel gehad aan in de tuin werken, maar omdat onze tuin aan voor en zijkant echt een compleet oorlogsgebied was toen we ons huis kochten heb ik toch maar besloten om d'r wat aan te doen en alles compleet leeggehaald en daarna met een schep de grond uitgegraven en met aanhanger afgevoerd. Alles met zand weer aangevuld en mooi bestraat met leuke plantenbakken van perkjes, en nog ben ik er niet mee klaar, maar de boel is er ernstig van opgeknapt. Ik kan het niet echt hobby noemen want als het klaar is is het wel gewoon klaar, maar het was zinvolle tijdbesteding en leuk uitdagend om te doen.

Wat wel echt hobby is, alles wat met watersport te maken heeft, zeilen, zwemmen, varen met speedbootje, zeker in het zonnetje, kan ik erg van genieten.

Blijft nog over, series kijken, een hele serie in een paar weken kijken, en dan weer een half jaar niks, kan ik ook van genieten. Op zijn tijd.

Oh, en kan (goed) bier drinken ook een hobby zijn? Dan die ook.. :mega:

Oja, en koken, damn.. koken ja.. koken is erg tof! :okdan:

Laatst gewijzigd:
Leuk dit te lezen! Ik sport meer dan dat ik in mijn studiootje zit. Fietsen (mtb, racefiets), beetje hardlopen en soms wat hockey. Fotografie is mijn vakantiehobby. En verder verzamel ik instrumenten (en soms speel ik daar ook op ;-).

Hee Demian, wat voor cnc heb je?
Zou ik ook nog wel eens willen, het dichtste wat er nu bij in de buurt komt is een Ender 3 3d printer en Brother Scan n Cut snijplotter :D

Ik heb mijn frees laten bouwen door iemand, hij is vooral bedoeld om hout en plaatmateriaal mee te frezen. Omdat het een DIY machine is is hij ook nog niet helemaal af en perfect (hoewel, hij freest prima), maar dat kan ik dus onder hobby gooien inmiddels, de machine steeds een beetje upgraden.
Freesbereik is 160cm x 100cm, niet te klein en niet te groot, maar als ik er zelf een ga bouwen (wat een toekomstig plan is) dan zal hij wel weer iets groter worden dat deze.

Gaaf! Ik zou ook varkens willen, maar ik weet ik niet of ik me er toe zetten kan om ze op te eten. :W

Laatst moest ik ergens in de middle of nowhere ergens zijn en liepen er iets van 10 varkentjes in de wei, die kwamen me vrolijk begroeten met zijn allen, superleuk!
Het is jammer dat varkens geen eieren leggen, anders kan ik ze daar nog voor nemen, en anders toch maar voor de gezelligheid. Alleen die rotzooi die ze maken.. :D
Ja varkens zijn echt heel leuke beesten! Ieder varken heeft zijn eigen karakter 😊 maar ze houden allemaal van knuffelen 😜

Rotzooi maken dat kunnen ze… Ze zetten letterlijk de boel op zijn kop 😁 na een week is er geen groen meer te bekennen, alleen maar gaten van soms een meter diep 😝

Hobby
groente tuin,zwemmen,af en toe een schilderij maken,mijn auto,s poetsen.
Klussen in en om het huis.
Met de honden spelen.ook lekker niets doen

Groeten van Andreos.:)

Back