Andere hobbys?

zeker wel, vind het wel tof, ik had wel al een xsx maar toch leuk om er weer een ps bij te hebben, moet alleen oppassen dat het me niet te veel af leidt van muziek maken. Meest belangrijke is dat ik eindelijk Demon's Souls kan spelen :D
Demon souls is te gek. Merkbaar mooier ook op de pro.
Ben m ook een beetje half-half aan t doen ook (naast Baldurs gate 3)
Ik ben een echte from software fanboy (heb demon souls ook nog op de ps3 gedaan ooit, maar werd pas echt mega fan met Dark Souls.

En tja ...kiezen welke hobby je tijd verdient is lastig. Ik had eerlijk gezegd nooit verwacht dat ik iets zou gaan vinden wat ik net zo vet zou vinden als gamen... maar met de muziek/synthesizer hobby toch gelukt!
Ik probeer het te combineren door me te laten inspireren dokr de games ^^
Mn laatste 3 gedeelde tracks hadden allemaal een overduidelijke game inspiratie bron
(vile bayle = elden ring, this world is a prison = world of warcraft en cocoon of pain = silent hill 2 remake).

Ben de laatste tijd weer veel Classic Doom aan het spelen met zijn honderden mods, conversions en map packs. Blijft gewoon goed. De Ashes 2063 Total Conversion en sequels zijn ook geweldig!

Als ik ziek genoeg ben om de hele week in de zetel te lijden gaat de ps3 aan. Ik weet niet hoe de shooter heet die ik dan speel, maar hij is tof en moeilijk (en mocht die ooit uitgespeeld geraken heb ik nog n berg call of duty die ik ooit bij een ps3 meekreeg die ik kocht voor mijn neefje maar hij is er niet in to)

Ik heb niets met games. Of andere vorm van spelletjes.
Een andere tijdsbesteding van mij is een bestuursfunctie in een stichting ter bescherming van specifiek lokaal monumentaal erfgoed.
Als stichting beheren wij fondsen voor restauratie en onderhoud van deze monumenten.
Mijn taak is om voor de verschillende onderhouds- en restauratietaken de juiste bedrijven in te schakelen en waar nodig toezicht te houden op het werk.
Veel contact dus met aannemers, schilders en rietdekkers.
Past bij mijn bouw achtergrond.

Dacht laat ik eens een dikke supercharger monteren was mooie uitdaging afgelopen tijd,komende maanden weer tijd aan muziek besteden
20241018_184801.jpg

Die bovenste poelie er af halen en de riem rechtstreeks op de as leggen. Reductie is nergens goed voor. :D ;)

Hier in België zou dat allemaal weeral hyper illegaal zijn want hier mag zo goed als niks afwijken van origineel.

Die bovenste poelie er af halen en de riem rechtstreeks op de as leggen. Reductie is nergens goed voor. :D ;)

Hier in België zou dat allemaal weeral hyper illegaal zijn want hier mag zo goed als niks afwijken van origineel.
is geen reductie maar 40% overdrive,hier is supercharger geen probleem heb nog een 2e Lexus isf maar dan met Rotrex compressor en is nooit moeilijk over gedaan.

De Belgisch autohobbylobby smeekt al decennia om zo'n zaken bij ons ook realistisch mogelijk te maken.

Ik ben zelfs nog eens in de problemen gekomen omdat ik niet-originele remslangen had. Ze waren 10 keer beter en TüV gekeurd...

JCW Mini's zijn hier al afgekeurd omdat men niet geloofde dat de rode veren origineel waren, idem de stock spacers op een 944.

Als fervent bezoeker van de Roma: Bedankt! Heel blij dat het destijds niet ten onder gegaan is, en de vrijwilligers maken een groot deel uit van de ervaring daar. Super warme mensen, heel gemoedelijk allemaal...

Als fervent bezoeker van de Roma: Bedankt! Heel blij dat het destijds niet ten onder gegaan is, en de vrijwilligers maken een groot deel uit van de ervaring daar. Super warme mensen, heel gemoedelijk allemaal...
Ik zou zeggen: 'Kom ook meewerken'. Al is 'werken' misschien het verkeerde woord, want de sfeer is altijd SUPER. Het voelt niet aan als werken...

Ratje gaat elke 2 jaar door de keuring... Een homologatie van de importeur en je ziet ze tandenknarsen haha. Maar deze week binnenblijven want flitsmarathon én 'nultolerantieweek' - dus lekker goedkoop

Als je die homologatie krijgt zit je goed, maar men zou niet zo'n extreme drempel moeten opwerpen. Heel vaak blijkt het onmogelijk om een homologatie te krijgen als er wat is aangepast.

Even terzijde.Sinds de Belgische gemeentes zelf kleine boetes mogen innen staan die vol met traject controles.
Dus Nederlanders opgepast als je een synth wilt komen ophalen.

Als ik later met pensioen ga, ga ik dit doen:

Op YouTube staan veel meer van die tutorials. Ik ben er alleen 10 keer zo lang mee bezig als die video's doen voorkomen. En het eindresultaat is altijd minder. Maar wel heerlijk zen, met een muziekje aan en weg van de apparaatjes 😀

heerlijk zen, met een muziekje aan en weg van de apparaatjes

Ik ben ooit met dit soort geknutsel begonnen voor een videoclip en ik kan bevestigen dat dat inderdaad het geval is.
Niet op dit niveau overigens, maar dat neemt niet weg dat het ermee bezig zijn erg leuk en ontspannend kan zijn.
Ik vond vooral het nadenken en op de computer uitwerken van details erg leuk en een fijne afwisseling op het echte geknutsel.

Scherm­afbeelding 2024-11-23 om 09.45.16.png

Scherm­afbeelding 2024-11-23 om 09.45.33.png

Concepts.png

Back