Andere hobbys?

Als ik later met pensioen ga, ga ik dit doen:

Op YouTube staan veel meer van die tutorials. Ik ben er alleen 10 keer zo lang mee bezig als die video's doen voorkomen. En het eindresultaat is altijd minder. Maar wel heerlijk zen, met een muziekje aan en weg van de apparaatjes 😀

Ik volg ook veel van die kanalen, heerlijk. Heb zelf echter twee linkerhanden en wil geen stof bij mijn gear en heb geen aparte ruimte voor nóg een hobby, dus hier voorlopig niet aan de orde. Die gast van Real Terrain Hobbies is overigens wel een gekwelde ziel, loopt altijd te huilen over dingen. Knutselen maakt dus niet per se gelukkig :D

Hier een paar tips:
Luke van Boulder Creek heeft zichzelf inmiddels laten craften tot Elle zie ik :D

Laatst gewijzigd:
Knutselen maakt dus niet per se gelukkig :D

Misschien geldt dat wel voor het hele leven 😁

Het moeilijkste vind ik zelf het schilderen. Dat ziet er in de video's altijd supermakkelijk uit, maar blijkt het in de praktijk niet te zijn. Nou ja, binnenkort eerst maar weer eens een huisje bouwen als sinterklaassurprise, gewoon met karton en een lijmpistool.

Ik teken en schilder op zich wel met vaste hand, maar alleen op papier. Modellen schilderen heb ik geen ervaring mee maar lijkt me ook best tricky.

Als ik later met pensioen ga, ga ik dit doen:

Op YouTube staan veel meer van die tutorials. Ik ben er alleen 10 keer zo lang mee bezig als die video's doen voorkomen. En het eindresultaat is altijd minder. Maar wel heerlijk zen, met een muziekje aan en weg van de apparaatjes 😀
`k dacht dat dat altijd iets voor meisjes was poppenhuizen e.d.
Maar `k kon het zelf ook niet laten.
Youtube heeft me nog niet gecanseld / afgelast hier misschien? omdat de inhoud eerder een protest was tegen het onder water zetten van polders.
Hoe schadelijk is de cancelcultuur? (ze hebben `n ùm verstopt.) andere keer dan.

Deze is weinig op aan te merken.

Ik andere hobb's ?
Welneeeee :D
gameroom2.jpg

Retro games.
Snes emulator op mijn tv met Bomberman, Mariokart, Secret of mana.

En nog meer hardlopen.

DIY met de kids, 3d pen, lijm pistool verf etc, zooi uit de plastic en papier bak halen om dan iets mee te bouwen.

Retro games.
Snes emulator op mijn tv met Bomberman, Mariokart, Secret of mana.

En nog meer hardlopen.

DIY met de kids, 3d pen, lijm pistool verf etc, zooi uit de plastic en papier bak halen om dan iets mee te bouwen.
Secret of mana is een van favorites of all time... als ik me verveel dan sluit ik de snes aan en dan speel ik die weer eens uit (inmiddels al een keer of 10).. heel therapeutisch... niet in de laatste plaats vanwege de muziek. Die is supergoed (behalve die shit die op de achtergrond speelt in die dwergen grot... wtf is dat 😁)

Gamen op PS5
voetbal (seizoenskaart van FC Utrecht en ik bezoek af en toe een wedstrijd van AS Roma)
Rome
Lezen Groene Amsterdammer, De Volkskrant (wordt een stuk minder. Wil een keer romans lezen oppakken, is voor mij te lang geleden.
TV films/series/docu's. op Sky Showtime en HBO Max. Netflix is voor mij de laatste jaren een stuk minder geworden.

Hahaha ja Secret of mana is echt tof. Ook meerdere malen uitgespeelt.
Had wel eens de midi files van de muziek gebruikt om een hq versie te maken.
Zijn ook concerten van:

Gamen op PS5
voetbal (seizoenskaart van FC Utrecht en ik bezoek af en toe een wedstrijd van AS Roma)
Rome
Lezen Groene Amsterdammer, De Volkskrant (wordt een stuk minder. Wil een keer romans lezen oppakken, is voor mij te lang geleden.
TV films/series/docu's. op Sky Showtime en HBO Max. Netflix is voor mij de laatste jaren een stuk minder geworden.
Ben overgestapt op Stermio. Werkt ook erg goed!

Had wel eens de midi files van de muziek gebruikt om een hq versie te maken.
Dat is wel een leuk idee ja!
Ik ben wel een retro game muziek fan/nerd/liefhebber... misschien leuk om eens wat alternatieve versies te maken van mn favorieten met een paar midi files.

Het begint er al mee van wie Mars dan zou zijn. Zou men daar beter uit komen dat de vraag hoe de landsgrenzen hier op aarde lopen?
Misschien iets voor jouw en of je dit al kent?De mogelijkheden met Raspberry Pi;nogal bekend in de tech wereld.Een compact single board computertje waa je alle kanten mee uitkunt.

Misschien iets voor jouw en of je dit al kent?De mogelijkheden met Raspberry Pi;nogal bekend in de tech wereld.Een compact single board computertje waa je alle kanten mee uitkunt.

Dat heb ik inderdaad overwogen. Voor audio zijn er evenwel betere opties. Maar ik ben nu al met te veel tegelijk bezig. Eerst maar eens de hardware en programma's die ik nu al heb goed leren kennen.

Mijn laatste tekeningen ,
Opgelegde criteria :
-Rechtstreeks met pen (ben geen fan van potlood en gom :) en niet langer dan 20-30 min per tekening .

Attachments

• d1.jpg
    d1.jpg
    159,3 KB · Bekeken: 96
  • 469048231_10231370815806640_1055666749944268619_n.jpg
    469048231_10231370815806640_1055666749944268619_n.jpg
    112,9 KB · Bekeken: 94
  • 461218585_449674821429168_2514969555096527961_n.jpg
    461218585_449674821429168_2514969555096527961_n.jpg
    177,6 KB · Bekeken: 84
  • d2.jpg
    d2.jpg
    126,3 KB · Bekeken: 92
  • d3.jpg
    d3.jpg
    164,1 KB · Bekeken: 83
  • d4.jpg
    d4.jpg
    167,9 KB · Bekeken: 91
  • d5.jpg
    d5.jpg
    158,7 KB · Bekeken: 96
  • 469226003_10231370816286652_4853967738735853334_n.jpg
    469226003_10231370816286652_4853967738735853334_n.jpg
    133,9 KB · Bekeken: 87
Yep , bestaande portretten , als dan niet van foto afgetekend
Earthsworld is een ideal site om grotesek koppen tegen te komen
Ik heb ook portetten van familieleden ( heel mooie mensen ;)

Back